اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106226575757

دعوت ریاست شورا برای حضور در تشییع شهدای آتش نشان

مردم فهیم قدر شناسی خود را عملا نشان دهند

کد: 13951106226575757

https://goo.gl/DsL6Wh

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت : مردم قدر شناس تهران و ایران در روزهای گذشته قدر شناسی خود از آتش نشانان را نشان دادند و این بار نیز در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای آتش نشان قدر شناسی خود را نشان دهند.

مردم فهیم قدر شناسی خود را عملا نشان دهند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سیصد و بیست و سومین جلسه شورا در حالی آغاز شد که با پخش کلیبی یاد و نام شهدای آتش نشان ایثار گر و فداکار گرامی داشته شد.
در ابتدای این جلسه اعضای شورا هر کدام یادبودی به یاد این عزیزان نگاشتند تا خاطره ایثار و فداکاری آنان همواره زنده بماند.
مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران نیز در ابتدای این جلسه با اعلام این خبر که روز پنج شنبه روز تشییع پیکر پاک آتش نشانان شهید و قهرمان است بار دیگر از مردم عزیز دعوت به عمل آورد تا در این مراسم شرکت کنند.
چمران گفت : پنج شنبه هفتم بهمن ماه سال 95 ساعت 8 صبح مراسم تشییع شهدای آتش نشان در دانشگاه تهران برگزار می شود و همچنانکه مردم عزیز تهران و ایران در روزهای گذشته بار ها قدر شناسی و صمیمت خود را نسبت به آتش نشانان نشان دادند بار دیگر از آنان دعوت می کنیم تا این بار قدر شناسی خود را عملی نشان دهند و با قهرمانان و ایثار گران خود خداحافظی کنند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به ذکر وقایع ایام هفته پرداخت همچنانکه سالروز حماسه مردم آمل در حمله ضد انقلاب در سال 6 بهمن سال 60 و نیز آغاز تحصن روحانیون نظیر آیت الله شهید دکتر بهشتی ، شهید مطهری ، شهید مفتح در اعتراض به عدم ورود امام (ره) در 7 بهمن ماه که تا ورود حضرت امام در 12 بهمن به طول انجامید را گرامی داشت .
مهدی چمران همچنین 7 بهمن روز گمرک را نیز به همه ی فعالین در این عرصه تبریک گفت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه