اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229496928

در دهه فجر رخ می‌دهد

افتتاح استادیوم فوتبال رسالت «دیهیم»

کد: 13951112229496928

https://goo.gl/xWhpPa

، تهران , (اخبار رسمی): این پروژه متعلق به اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران است که با بودجه‌ای بالغ بر 3میلیارد تومان تامین هزینه شده که به‌زودی افتتاح می‌شود.

افتتاح استادیوم فوتبال رسالت «دیهیم»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شمال‌شرق تهران، علی ایلکا رئیس این حوزه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مدیریت این مجموعه گفت: با توجه به جمعیت 2میلیون نفری محدوده شمال شرق پایتخت، باید در سطح توسعه امکانات این منطقه گام‌های مناسبی را در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی برداشت.

وی ادامه داد: حوزه شمال‌شرق که شامل چهار منطقه 4، 7، 8 و 13 می‌شود نیازمند اعتبارات مالی عمرانی بوده که حوزه‌های استانی وزارت ورزش و جوانان باید با ایجاد تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی برای پیش بردن اهداف عمرانی در مناطق همراه شوند.

ایلکا افزود: این نهاد با شهرداری‌ها به عنوان یکی از حامیان فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی روی به عقد تفاهم‌نامه‌ای آورده تا سازمان وزرش و جوانان شمال شرق تهران در راستای پیش‌برد اهداف آموزشی و ورزشی حامی مناسبی را برای ارتقا سطح ورزش، تفریح و رفاه مردم این حوزه داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال‌شرق تهران در خصوص برنامه های مشترکی که تاکنون صورت گرفته اظهار کرد: در طول هفته، ورزش صبحگاهی در تمامی پارک‌های منطقه بدون وقفه دایر بوده ضمن آنکه هر 40 هیات ورزشی درصدد برگزاری مسابقات، افزایش سطح داوری‌ها در رقابت با دیگر مناطق تهران هستند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر این حوزه با برگزاری المپیادهای ورزشی به سمت استعدادیابی نهفته در جوانان روی آورده که نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.

ایلکا درخصوص پروژه‌های عمرانی در این حوزه نیز گفت: ورزش استان تهران به عنوان پشتیبان و ویترین ورزش کشور، سهم مناسبی را باید در سرانه ورزش کشور داشته باشد که در همین خصوص با حمایت مدیران مجموعه بسیار ارزشمند با نام استادیوم رسالت«دیهیم سابق» که نیازمند بودجه سنگینی هم بود، می‌بایست در دستور کار قرار می‌گرفت تا احیا شود.

رئیس حوزه شمال‌شرق تهران ادامه داد: پروژه این زمین فوتبال با رعایت اکثر استانداردها نیازمند حدود 2میلیارد تومان بودجه اعتباری بود که با کمک شهرداری، شورای شهر و اعتبار بیش از یک میلیارد از طرف وزارتخانه، این پروژه آماده بهره برداری شده تا در دهه فجر با حضور مقامات عالی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان لشگری و کشوری پیشکسوتان ورزشی، استاندار، شهرداران منطقه و همچنین ریاست و معاونان وزارتخانه افتتاح شود.

ایلکا همچنین به دومین پروژه این منطقه اشاره داشت و گفت: در دومین پروژه، مجتمع طبقاتی امام علی (ع) «نظام آباد» با 4 سالن غیرتوپی با 2 طبقه منفی پارکینگ با ظرفیت 45 ماشین حدود 90درصد پیشرفت فیزیکی را طی کرد که تنها انشعابات آب و برق، ... باقی مانده که در تلاشیم تا ایام دهه فجر این مجموعه نیز افتتاح شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اداره ورزش و جوانان شمال شرق

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۸ دی‌ماه ۱۳۸۹ و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در مجلس هشتم تشکیل شد. اهداف وزارت ورزش و جوانان: پرورش نیروی جسمانی و تقویت روحیه سالم در افراد . توسعه و تعمیم ورزش و هـماهنگ ساختن فعالیتهای تربیت بدنی و تفریحات سالم . ایجاد و اداره امور مراکز ورزش وتوسعه و ترویج ورزش قهرمانی به منظور تحقق اهداف نظام. حل مسائل جوانان اعتلا و رشد نسل جوان کشور استفاده بهینه از استعداد و توانایی‌های نسل جوان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | مکان‌های ورزشی