اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243857084

مسلط به تکنولوژی روز، طراحی انواع سایت های داینامیک، واکنش گرا و اختصاصی

رونمایی از وبسایت وب کندو 

کد: 13951221243857084

https://goo.gl/DRtgxv

، (اخبار رسمی): وب سایت «وب کندو» باهدف برای کسانی که دنبال یک فروشگاه حرفه ای هستند با بهترین امکانات، انعطاف پذیر و قابل توسعه درحوزه طراحی وب سایت حرفه ایرونمایی شد.

رونمایی از وبسایت وب کندو 

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وب کندو، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه طراحی وب سایت حرفه ای از 1383 فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس http://www.webcando.ir/ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر پایه این اطلاع، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل طراحی سایت تهران، طراحی وب سایت، راه اندازی فروشگاه ساز اینترنتی، سئو سایت و برنامه نویسی موبایل در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

مجید محمودی مدیرعامل وب کندو با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و کاربران بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: اولین کاری که برای ورود به بازار تجارت آنلاین باید انجام بدهید راه اندازی طراحی وب سایت مناسب و استاندارد است. طراحی وب سایت حرفه ای که با توجه به کسب و کار شما طراحی شده باشد و به طور اختصاصی تجارت و برند شما را شامل شود. طراحی وب سایت خبری، شرکتی ، شخصی ، آموزشی ، تبلیغاتی ، نیازمندی ، طراحی فروشگاه ساز اینترنتی ، طراحی سایت پزشکی و ... بهینه سازی و سئو سایت بازدید واقعی سایت شما از موتورهای جستجو است. کاربران برای جستجوی محتوا یا محصولی در آنجا کلمه هایی را وارد می کنند. به همین خاطر داشتن سایت کافی نیست بلکه باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کرد. سئو یکی از اولویت های طراحی سایت است. رعایت اصل های سئو سایت منجر به موفقیت در سایت می شود و ترافیک سایت را بالا می برد. طراحی سایت ریسپانسیو Responsive طراحی سایت شما باید بتواند در همه دستگاه های نمایشی مانند تبلت و موبایل و لپتاپ و ...، به راحتی نمایش داده شود و با همه آنها سازگار باشد. به این کار طراحی وب سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو گفته می شود. یکی از تخصص های شرکت وب کندو، طراحی سایت ریسپانسیو Responsive است..

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال طراحی وب سایت حرفه ای و طراحی سایت تهران  هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت وب کندو

طراحی وب سایت حرفه ای اولین کاری که برای ورود به بازار تجارت آنلاین باید انجام بدهید راه اندازی طراحی وب سایت مناسب و استاندارد است. طراحی وب سایت حرفه ای که با توجه به کسب و کار شما طراحی شده باشد و به طور اختصاصی تجارت و برند شما را شامل شود. طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت تهران آموزشی ، طراحی وب سایت تبلیغاتی ، طراحی سایت نیازمندی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب سایت پزشکی و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]