اطلاعات تماس
  • 091235***** - 025333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960402252697248

آغاز ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال 1396

کد: 13960402252697248

https://goo.gl/wKJTjK

، قم , (اخبار رسمی): ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال۹۶ از ۲۸ خردادماه ۹۶ درسامانه اینترنتی بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir آغاز شده است.

ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال۹۶

به گزارش روابط عمومی‌شهرک صنعتی محمود آباد و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، تسهیلات رونق تولید سال ۹۶ در راستای اقتصاد مقاومتی به واحدهای واجد شرایط پرداخت می‌گردد و ثبت نام این تسهیلات از ۲۸ خردادماه ۹۶ درسامانه اینترنتی بهین یاب به نشانی  www.behinyab.ir آغاز شده است.
متقاضیان می‌توانند پس از مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست خود به سازمان صنعت معدن و تجارت استان مراجعه کنند. لازم به ذکر است این تسهیلات در دو قالب درگردش برای واحدهای صنعتی و سرمایه ثابت برای طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد هستند.

از دیگر شرایط واجدین شرایط برای اخذ این تسهیلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف) شرایط متقاضی:
1- واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد هستند که دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند.
2- اولویت با بنگاه‌هایی است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی که مانع راه اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی طرح تا پایان سال 1396 و تکمیل یا افزایش ظرفیت واحد و ایجاد اشتغال جدید باشند.

 

ب) شرایط تسهیلات :
1- نرخ سود تسهیلات، براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و برای سرمایه در گردش نرخ عقود مبادله ای و برای طرح‌های نیمه تمام نرخ عقود مشارکتی خواهد بود.
2- مدت زمان باز پرداخت تسهیلات، برای سرمایه در گردش یک سال (قابل تمدید) و برای سرمایه ثابت طرح‌های نیمه تمام، بنا به تشخیص کارگروه، تا مدت پنج سال تعیین می‌گردد.

منبع:سازمان صنعت معدن و تجارت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرک صنعتی محمود آباد قم

شهرک صنعتی محمودآباد بعنوان یکی ازفعالترین شهرکهای صنعتی استان قم با وسعتی بالغ بر 700هکتار در بخش قمرود و در مجاورت اتوبان وجاده ترانزیتی(جاده قدیم)قم–تهران واقع شده است.استقرار این شهرک درمنطقه کمتر توسعه یافته کشور از یک سو و خارج بودن از محدوده 120 کیلومتری تهران از سوی دیگر موجب برخورداری واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی از معافیت 10 ساله مالیات بر درآمد (مالیات با نرخ صفر درصد) گردیده است.

اطلاعات تماس
  • 091235***** - 025333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه