اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960426254685738

توسط یکی از بزرگترین خدمات دهنده تجهیزات الکترونیکی در ایران ارائه شد:

آچارباز، سرویسی جدید برای دریافت خدمات تعمیرات منزل و محل کار

کد: 13960426254685738

https://goo.gl/oXPc7F

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فالنیک (ایران hp)، از جدیدترین سرویس خود به نام آچارباز یا سامانه‌ی درخواست آنلاین سرویس کار رونمایی کرده است که توسط آن همه می‌توانند به کارشناسان متخصص و آموزش دیده‌ی تعمیر دستگاه‌های الکترونیک و لوازم خانگی و اداری دسترسی یابند.

مراسم اهدای تندیس گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان - اسفند 95

به گزارش روابط عمومی شرکت فالنیک، سال گذشته در حاشیه نمایشگاه الکامپ 1395، مدیر عامل این شرکت در طی یک کنفرانس خبری از برنامه‌های توسعه‌ای در زمینه فروش محصولات و ارائه خدمات خبر داده بود. در این راستا به تازگی دو سرویس جدید این شرکت به نام های آچار باز (سامانه درخواست اینترنتی سرویس کار) و پرینت فید (سامانه جستجو و خرید اینترنتی کارتریج) به خدمات فالنیک اضافه شده است.

حسین بشیرنژاد، مدیر عامل شرکت فالنیک در زمینه دلایل راه اندازی سرویس آچار باز گفت: «هرکسی در خانه یا محل کار خود حتما با مواردی برخورد داشته که نیازمند یک سرویس کار برای تعمیر دستگاه های خود بوده است. در این زمینه همانطور که از سال گذشته در نمایشگاه الکامپ اعلام کردیم، با توجه به تجربه چندین ساله‌ی فالنیک در زمینه خدمات، در حال راه‌اندازی سرویسی بوده‌ایم که بتواند این نیاز مهم بازار را به طور گسترده مرتفع کند. از طرفی فالنیک، با دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اسفند سال 95 رسالت بزرگی برای ارائه خدماتی برتر در این زمینه برای خود قائل است.»

وی در زمینه قابلیت‌های این سامانه افزود: «آچارباز سامانه‌ای است که در فاز اول در تهران و در ادامه در سراسر ایران، برای درخواست دهندگان خدمات، تعمیرکاران و سرویس کاران متخصص اعزام می‌کند. در این سامانه فرد بر اساس موقعیت جغرافیایی خود با سرویس کاران و تعمیرکاران متخصص در زمینه مورد نیاز خود مرتبط شده و پس از تعیین زمان درخواست سرویس، سفارش کار خود را ثبت می کند. اما مهمتر از قابلیت‌های فنی این سامانه، ساختاری است که برای آموزش و انتخاب سرویس کاران و سپس نظارت بر کار آنها توسط فالنیک تهیه شده است. چرا که سیاست آچارباز اعزام کارشناس متخصص است و نه دلالی خدمات. آچارباز بعد از اتمام خدمت، از مشتریان خود نظرسنجی نموده و نسبت به آن پاسخگو خواهد بود. این جریانی است که بدلیل هزینه های پرسنلی بالا در بسیاری از اپلیکیشن های مشابه رعایت نمی شود! اما این امر در سامانه آچارباز بدلیل توان فالنیک از منظر مالی و تجربه ای، همواره در اولویت است .»

بشیرنژاد در زمینه این استانداردها و آموزش‌ها گفت: «فالنیک، با توجه به تجربه خود در خدمات رسانی در زمینه محصولات hp در ایران، عضویت در اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و چندین موسسه و سازمان معتبر دیگر، تجربه‌ای گرانبها در زمینه استانداردسازی خدمات و جلب رضایت مشتریان داشته و همین تجربه را در خدمت آموزش سرویس کاران عضو این سامانه قرار داده است. به همین منظور بخش آموزش فالنیک، سرویس کاران متقاضی خدمات رسانی در آچارباز را با دقت ارزیابی و برترین آنها را انتخاب می‌کند و سپس آنها را با جدیدترین آموزش‌های رفتاری، مشتری مداری و فنی آموزش می‌دهد تا بتواند رضایت عموم جامعه‌ی استفاده کننده از آچار باز را جلب نماید.»

 

راه‌های دسترسی به سامانه آچارباز:

گفتنی است با سامانه آچار باز هم اینک عموم مردم قادرند تا برای درخواست تعمیر کار برای تعمیرات ماشینهای اداری، شارژ کارتریج، تعمیرات لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی، تعمیرات و خدمات سرور و شبکه، تعمیرات لوازم صوتی و تصویری در محل، به سایت آچار باز به آدرس www.A4baz.com مراجعه و درخواست خود را ثبت و یا از طریق ربات تلگرامی به آدرس @A4bazbot همین الان و خیلی سریع اقدام کنند.

 

رونمایی از سرویس پرینت فید، برای خرید آنلاین کارتریج پرینتر:

همزمان با سرویس آچار باز، شرکت فالنیک، از سامانه‌ای جدید به نام پرینت فید رونمایی کرده است که مزایای آن فروش کارتریج و مواد مصرفی پرینتر از برندهای معتبر اچ پی، کنون، سامسونگ، اپسون و ... ، ضمانت بهترین قیمت، گارانتی 6 ماهه کارتریج ها، ارسال رایگان و  انواع طرح های تخفیفات  اعلام شده است که علاقه‌مندان برای استفاده از این خدمات می‌توانند به سایت پرینت فید به آدرس www.printfeed.org مراجعه و از اعتبار هدیه 15000 تومانی برای خرید اول آن استفاده کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]