اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960524258007532

«ببر و بشور» راحت‌ترین و نزدیک‌ترین خشکشویی به شما

کد: 13960524258007532

https://goo.gl/cDoa1M

، تهران , (اخبار رسمی): ببروبشور یک پلت‌فرم خشکشویی آنلاین در قالب وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و ربات تلگرام است و کار خود را به‌طور رسمی از پاییز ۱۳۹۵ در تهران شروع کرده و به دنبال گسترش سرویس خود در سایر شهر‌های ایران است.

خشکشویی آنلاین ببروبشور
خشکشویی آنلاین ببروبشور

با خشکشویی آنلاین ببروبشور مهم نیست که کجای تهران باشید و یا ساعت چند باشدة تنها سفارش خود را ثبت کنید و دیگر نگران لباس‌ها، پیدا کردن خشکشویی با قیمت و کیفیت خوب، ترافیک و پیدا کردن جای پارک نباشید.

به گزارش پلتفرم ببروبشور، همه‌ی ما با این صحنه مواجه شده‌ایم: سبدی پر از لباس که روز به روز  به ارتفاعش افزوده می‌شود و باید شسته شود و شاید وقت کافی برای انجام این کارها را در منزل نداشته باشیم.

کاربران برای استفاده از خدمات ببروبشور می‌توانند وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوند، زمان مناسب را برای تحویل لباس‌های خود انتخاب کنند و سپس منتظر تیم حمل‌و‌نقل باشند تا لباس‌های خود را تحویل دهند. رانندگان ببروبشور کیسه‌های مخصوص را برای کاربران می‌آورند و کاربران فقط کافی است لباس‌های خود را درون آنها قرار دهند و دیگر نگران هیچ‌چیز نباشند تا پس از انجام امور خشکشویی با بهترین کیفیت و امکانات لباس‌ها مجدد توسط رانندگان ببروبشور به آنها تحویل داده شود.

در ببروبشور سه روش پرداخت برای کاربران در نظر گرفته شده است؛ پرداخت آنلاین، پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان در محل و پرداخت نقدی.

در ببروبشور علاوه بر خدمات خشکشویی که یکی از روش‌های شست‌وشو و پاک‌کردن لباس است که در آن از آب استفاده نمی‌شود و همین کار باعث می‌شود که فرم و حالت لباس‌های دارای بافت‌های مخلوط مانند کت و شلوار و پالتو که با شست‌وشوی با آب ‌از بین می‌رود حفظ شود، خدمات دیگری مانند اتوکشی، رنگرزی، سرویس تعمیرات، خدمات کیف و کفش نیز ارائه می‌شود. سرویس تعمیرات شامل کوتاهی قد، اصلاح پارگی، دمپای شلوار، رنگرزی یا صبّاغی، دوخت سرآستین و غیره می‌شود.

مهم نیست که کجای تهران باشید و یا ساعت چند باشد در هر نقطه‌ای از تهران و هر ساعتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و دیگر نگران لباس‌ها، پیدا کردن خشکشویی با قیمت و کیفیت خوب، ترافیک و پیدا کردن جای پارک نباشید، فقط کافی است جایی را که هستید مشخص کنید زمان و تاریخی را که مناسب می‌دانید، انتخاب کنید.

ببروبشور برای نشان دادن مزایای استفاده از سرویس خود شعار «میبریم، میشوریم، میاریم به همین سادگی» را انتخاب کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات آن می‌توانند به سایت www.bebarobeshoor.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ببروبشور

خشکشویی آنلاین ببروبشور ... میبریم ... میشوریم ... میاریم ... ! به همین سادگی ! ببروبشور افتخار دارد به عنوان اولین پلتفرم رسمی خشکشویی آنلاین در قالب وبسایت، اپلیکیشن موبایل و ربات تلگرام در خدمت شما عزیزان باشد. ببروبشور کار خود را بطور رسمی از پاییز ۱۳۹۵ در تهران شروع کرده و به دنبال گسترش سرویس خود در سایر شهر های کشور عزیزمان ایران می باشد. در هر نقطه ای از تهران و هر ساعتی می توانید سفارش خودتون رو ثبت کنید و دیگر نگران لباس ها ، پیدا کردن خشکشویی با قیمت و کیفیت خوب ، ترافیک و پیدا کردن جا پارک نباشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]