اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960525258187546

ابتکار شرکت ایرانی چرم‌سازان ماهوت به بازار عرضه شد:

استیکر (برپوش) های چرم طبیعی ایرانی موبایل، رقیبی برای محصولات وارداتی

کد: 13960525258187546

https://goo.gl/rUC3wZ

، کرمان , (اخبار رسمی): شرکت چرم ماهوت از برپوش‌های (استیکر) جدید چرم خود برای انواع گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد که توانسته رقیبی برای انواع بسیار گران‌تر وارداتی باشد.

برپوش(استیکر) چرم طبیعی موبایل ماهوت برای موبایل هوشمند
برپوش(استیکر) چرم طبیعی موبایل ماهوت برای موبایل هوشمند

برپوش‌های ماهوت با نیازسنجی بازار و ویژگی‌های تازه‌ای نظیر برآورده کردن نیاز مخاطب ایرانی و بالا بردن کیفیت، توانسته ایجاد طرح و حسی نو را برای دارندگان دستگاه‌های هوشمند به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت چرم سازان مبتکر ماهوت، این شرکت به تازگی برپوش‌های MAHOOT Buffalo leather را برای انواع گوشی‌های هوشمند ارائه کرده که قابل تهیه و سفارشی‌سازی از سایت این شرکت به آدرس mahoot-leather.ir است.

این شرکت که تولید محصولات خود در ایران را به عنوان افتخاری برای خود عنوان کرده است، به جای واژه انگلیسی استیکر (Sticker) از واژه ایرانی «برپوش» در فرهنگ واژگان، سایت و سایر موارد اطلاع‌رسانی خود استفاده کرده تا هویت ایرانی خود را به بهترین نحو نمایش دهد.

از لحاظ زبان شناسی، و درباره واژه‌ی «برپوش»، ماهوت در سایت خود می‌گوید: «برپوش واژه معادل پارسی قاب نیست. برپوش برگردان فارسی واژه Sticker و یک معادل معنایی برای برچسب است . بر به معنای جانب، جنب و کنار یا همراه است. منظور از واژه برپوش کالایی است که بر پشت گوشی هوشمند سوار می شود اما قاب یا پوشش کامل نیست. بلکه وجهی از دستگاه هوشمند را در بر می گیرد.»

برپوش‌های ماهوت که برای موبایل‌های هوشمند  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار و ویژگی‌های تازه‌ای نظیر برآورده کردن نیاز مخاطب ایرانی و بالا بردن کیفیت و گستردگی محصولات با روش‌های نوین تولید، توانسته ایجاد طرح و حسی نو را برای دارندگان دستگاه‌های هوشمند به ارمغان آورد.

برپوش‌های چرم طبیعی دارای محاسنی همچون خاصیت تعادل گرمایی، مقاومت و پایداری محصول، بافت قابل لمس و با کیفیت و رنگ‌های مطابق با مد روز گوشی هوشمند هستند و می‌توانند باعث بالا بردن کیفیت گوشی هوشمند و همچنین ایجاد تغییرات ظاهری با قیمتی مناسب شوند.

علی فتح‌نجات، مدیرعامل  شرکت «چرم‌سازان مبتکر ماهوت» تولید این محصول را نتیجه بررسی دقیق بازار ایران و به کاربردن روند تحقیق و توسعه ای نوین دانست و گفت: در این روش، نیاز و خواست مشتری از ابتدا سنجیده می‌شود و سپس مشخصات کالا با توجه به نیاز مشتری بهینه می شوند. وی در ادامه افزود: انجام فرآیندهای متعدد و ترکیب استفاده از ماشین آلات و پرداخت‌های دستی توسط استادکاران، نوید تولید محصولی با کیفیت و دوام منحصربه فرد را می‌دهد.»

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای بررسی و خرید این محصولات به نشانی اینترنتی وبسایت ماهوت به آدرس mahoot-leather.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهوت MAHOOT

MAHOOT - new idea . new feeling اولین تولید کننده لوازم جانبی موبایل در ایران✨ راهکاری متفاوت برای زیبایی و محافظت هم زمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]