اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960722263927626

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟

کد: 13960722263927626

https://goo.gl/k5ZCaE

، بندر عباس , (اخبار رسمی): در این مقاله به شما یاد می‌دهیم که چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ گام‌های مهم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق را در این مقاله دنبال کنید.

در این مقاله به شما یاد می دهم که چطوری یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ گام های مهم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق را در این مقاله دنبال کنید.

در این مقاله به شما یاد می‌دهیم که چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ گام‌های مهم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق را در این مقاله دنبال کنید.

با گذشت زمان و افزایش کابران اینترنت، روز به روز کسب و کارهای اینترنتی جدید در حوزه‌های مختلف فعالیت خودشان را درفضای مجازی و اینترنت آغاز و گسترش می‌دهند. همچنین شاهد این موضوع هستیم که کسب‌و‌کارهای فیزیکی و سنتی نیز فروش کالا و خدمات خودشان را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. به نظر شما آیا پشت این کسب و کارهای اینترنتی افراد خیلی باهوش با سرمایه گذاری‌های میلیاردی وجود دارند؟ جواب این سوال قطعا خیر است! زیرا تمامی‌کسب و کارهایی که در حال حاضر به معروف‌ترین و مشهورترین کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده‌اند از همان اول فعالیت‌شان را با کمترین سرمایه شروع کرده‌اند.

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟

در این مقاله می‌خواهیم روشی را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن، کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید. قبل از هر چیزی ابتدا به این موضوع می‌پردازیم که آیا کسب درآمد و ثروت از طریق اینترنت در ایران امکان پذیر است؟ پاسخ مثبت است! زیرا کسب درآمد اینترنتی سال‌ها است که در جهان و حتی کشورمان ایران امکان پذیر است و تا به امروز افراد بسیار زیادی بودند که میلیاردها تومان پول از طریق اینترنت بدست آورده‌اند و کسب درآمد اینترنتی همچنان برای آنها ادامه دارد.

 

راز موفقیت این کسب و کارهای اینترنتی موفق و سودآور چیست؟

طبق بررسی‌هایی که انجام شده سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی موفق  در حوزههای مختلف توانسته‌اند بهترین خدمات را به کاربران خودشان ارائه کنند. این کسب و کارها در هر حوزه‌ای طرفداران زیادی دارند. مثلا در حوزه آموزش آشپزی، آموزش تغذیه، تناسب اندام، آموزش لاغری، فروش مقاله، فروش کالا و... مدیران کسب و کارهای اینترنتی موفق با صرف زمان و صبور بودن و  ارائه آموزش‌ها یا خدمات رایگان توانسته‌اند کاربران را جذب خودشان کنند و اعتماد سازی های لازم را انجام دهند.

شاید شما کارمند یا دانشجویی باشید که مجبور است با حقوق و مزایای کم کار کند تا بتواند مخارج مورد نیاز را تامین کند. اگر شغل فعلی خود را از دست بدهید، معلوم نیست که به زودی شغل دیگری پیدا کنید. شاید ایده‌های خیلی خوبی هم در ذهن داشته باشید ولی به دلیل نداشتن وضعیت مالی و اقتصادی خوب بارها خودتان و ایده‌هایتان را سرکوب کرده باشید و بارها به خودتان گفته باشید که من شانسی ندارم. خیلی از افراد دوست دارند برای خودشان کسب و کار مستقلی داشته باشند ولی پول و بودجه کافی برای راه اندازی کسب و کارشان را ندارند. اما راز اصلی برای رهایی از مشکلات مالی و اقتصادی در زندگی راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.

هزینه‌های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی بسیار پایین‌تر از راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی است و بهترین فرصت است که شما علاقه و تخصص‌تان را به افرادی که نیاز دارند بفروشید.

 

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق و پول‌ساز چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

۱ – ابتدا علایق و استعدادهای اصلی خودتان را شناسایی کنید. (مثلا علاقه به آشپزی، آرایشگری، رشته ورزشی خاص و... )

۲ – اگر در حوزه‌ای دارای تخصص و مهارت خاصی هستید که به آن علاقه دارید روی آن تمرکز کنید. (مهارت و تخصص در آشپزی، خیاطی، آرایشگری، زیبایی و تناسب اندام و...)

۳ – بر اساس علاقه و تخصص‌تان بخش کوچکی از بازار هدف‌تان قرار دهید. (سایت آموزش آرایشگری زنانه یا مردانه، سایت آموزش رشته فوتبال، سایت آموزش زیبایی و تناسب اندام، سایت فروش لباس مردانه یا زنانه، سایت فروش فیلم آموزشی، سایت فروش محصولات دیجیتال و ...

شما هر چقدر بازار هدف‌تان را به بخش‌های کوچک‌تر تبدیل کنید هزینه کمتری برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان نیاز دارید و سود حاصل از کسب و کار اینترنتی‌تان بیشتر می‌شود. شما می‌توانید کسب و کار اینترنتی‌تان را در کنار شغل اصلی و به عنوان یک شغل دوم راه اندازی و مدیریت کنید و به مرور زمان بعد از اینکه کسب و کار اینترنتی‌تان به سودآوری بیشتری از شغل اصلی‌تان رسید به عنوان شغلی اصلی‌تان بیشتر روی آن زمان بگذارید و حتی می‌توانید شغل قبلی‌تان را رها کنید.

 

ابزار های مهم و مورد نیاز برای راه اندازی  یک کسب و کار اینترنتی موفق و پول ساز

۱ – طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار اینترنتی‌تان

برای طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار اینترنتی‌تان شما نیاز به خرید یک هاست و دامنه دارید.

هاست: مکانی در اینترنت است که شما اطلاعات سایت و کسب و کارتان را روی آن ذخیره می‌کنید.

دامنه: دامنه شما آدرس اینترنتی و نام برند کسب و کار شماست . (مانند سایت مدیران وب دات کام www.modiraneweb.com)

 

شما با انتخاب یک سایت ساز و نصب آن روی هاست و دامنه خریداری شده می‌توانید سایت کسب و کار اینترنتی‌تان را راه اندازی کنید و محصولاتی که برای فروش دارید را در سایت‌تان قرار دهید.

۲ – ثبت حساب درگاه پرداخت اینترنتی

پس از اینکه سایت کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کردید برای اینکه خریداران بتوانند پول کالا و خدمات خریداری شده را به حساب‌تان واریز کنند باید یک حساب درگاه پرداخت اینترنتی برای خودتان افتتاح کنید می‌توانید با افتتاح حساب در بانک درگاه پرداخت اینترنتی درخواست دهید یا اینکه بهترین و راحت‌ترین روش را یعنی سایت های معتبر درگاه پرداخت اینترنتی انتخاب کنید که واسطه بین شما هستند مانند زرین پال و پارس پال و ...

۳ – در صورت نیاز با شرکت پست قرارداد ببندید

اگر شما محصول و کالای فیزیکی برای فروش دارید می‌توانید برای ارسال آن با شرکت پست قرارداد ارسال محصول ببندید تا ماموران پست کالا و محصول را از شما دریافت کنند و در سراسر ایران به مشتریان برسانند و همچنین وجه آن را مستقیم از مشتریان دریافت و به حساب شما واریز کنند و بهترین حالت آن این است که شما باید با برخی از سایت‌های معتبر مانند: پارس پیک، ایران مارکت سنتر و ... قرارداد ارسال کالا منعقد کنید.

۴ – راز اصلی موفقیت و رشد سریع کسب و کار اینترنتی پول ساز شما

بعد از اینکه شما سایت کسب و کار اینترنتی خودتان را طراحی و راه اندازی کردید و محصولات‌تان را در آن منتشر کردید نیاز است که برای فروش و بالا بردن فروش‌تان به بازاریابی اینترنتی محصولات و خدمات‌تان بپردازید. قطعا این سوال برای شما پیش می‌آید که می‌گویید من با بازاریابی اینترنتی آشنایی ندارم! اصلا هیچ نگرانی ندارد سایت مدیران وب دات کام به شما آموزش می‌دهد که چطوری برای محصولات و خدمات‌تان بازاریابی اینترنتی انجام دهید. به قسمت مقالات آموزشی بازاریابی اینترنتی در سایت مدیران وب دات کام مراجعه کنید و از آموزش های کاملا رایگان بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

 

جمع بندی و صحبت پایانی

دوست عزیزم اگر واقعا می‌خواهید خودتان مدیر کسب و کار خودتان باشید و هر چقدر که می‌خواهید از اینترنت منبع نامحدود درآمد کسب کنید قبل از شروع به کار و راه اندازی کسب و کارتان حتما اطلاعات خودتان را از طریق تحقیقات بالا ببرید، سایت‌ها و وبلاگ‌هایی را دیده‌ایم که اعتقاد دارند که بدون زحمت و با یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر و یک خط اینترنت می‌توانید در یک شب پولدار و ثروتمند شوید! در صورتی که اصلا این گونه نیست. هر کاری زحمت خاص خودش را دارد. فریب اینگونه سایت ها و شعارهای تبلیغاتی را نخورید برای کسب درآمد و ثروت از طریق اینترنت باید زمان بگذارید و صبور باشید و باید حوزه ی فعالیتی که انتخاب می‌کنید بر اساس علاقه یا تخصص‌تان باشد. یکی از منبع هایی که می‌توانید آموزش های رایگان راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی را دنبال کنید سایت مدیران وب دات کام است.

 

منبع: سایت مدیران وب دات کام

نویسنده: هادی مرادی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیران وب

مدیران وب دات کام » آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی ، کسب درآمد از طریق اینترنت ، راه اندازی و توسعه کسب و کار ، مدیریت فروش ، مشاوره بازاریابی و فروش اینترنتی کسب و کارها https://modiraneweb.com/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]