اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960921271338039

فرصت ها و چالش های حضور وکلا در فضای آنلاین

کد: 13960921271338039

https://goo.gl/uCr699

، تهران , (اخبار رسمی): جست و جوی مسائل حقوق در اینترنت به عنوان اولین قدم برای آشنایی و حل مشکلات حقوقی است؛ اما کمبود منابع قابل اعتمادی که از سوی وکلای زبده ایجاد شده باشد، می‌تواند کاربران را گمراه کند.

فرصت ها و چالش های حضور وکلا در فضای آنلاین
فرصت ها و چالش های حضور وکلا در فضای آنلاین

زمانی که با مشکل حقوقی مواجه هستید، برای غلبه بر استرس اولیه‌ی ناشی از این درگیری معمولا اگر وکیل قابل اعتمادی را نشناسید، قبل از هر کاری شروع به جست و جوی مشکل خود در اینترنت می‌کنید.

به روز شدن مداوم برخی قوانین و مقررات از یک سو و گیج کننده بودن آنها به دلیل وجود برخی اصطلاحات تخصصی در حوزه‌ی حقوقی از سوی دیگر سبب شده است که اغلب نتایج جست و جو در اینترنت شما را به آنچه که می‌خواهید نرسانند. علاوه بر این موارد، ما نمی‌دانیم که نویسنده‌‌های مطالب حقوقی در فضای مجازی تا چه حد با قوانین آشنایی دارند و آیا منابع آنها به روز و درست هستند یا خیر؟

تمام این مشکلات دست به دست هم داده‌اند تا نیاز به وجود یک سایت معتبر مانند سایت وکیل سرا در زمینه‌ی مشاوره و آشنایی با مسائل حقوقی  احساس شود.

تا همین چند سال قبل انتخاب وکیل معمولا از طریق توصیه‌ی کلامی انجام می‌شد؛ اما امروزه تعداد وکلا بسیار بیشتر از قبل شده است و نحوه‌ی یافتن وکیل نیز از توصیه‌ی کلامی به توصیه‌ی اینترنتی تغییر رویه داده است؛ اما آیا این جست و جوهای اینترنتی ملاکی برای قابل اعتماد بودن یک وکیل و یا موسسه است؟ مصطفی محمدی، مدیر عامل وکیل‌سرا در همین رابطه گفت: ظاهر شدن نام یک وکیل در نتایج ابتدایی جست و جو در گوگل دلیل خوبی برای اعتماد به آن وکیل نیست.

وی افزود: همچنین صرف داشتن تحصیلات آکادمیک نیز متبحر بودن یک وکیل را تضمین نمی‌کند؛ ‌زیرا در مسائل دنیای واقعی به وکلای متخصصی که تجربه‌ی عملی در دادگاه‌ها دارند، نیاز است. مردم در آن لحظه‌ی خاص تنها به فکر حل مشکل حقوقی هستند و دانستن راجع به مسائل آکادمیک برای آنها چندان جالب نیست.

با توجه به این نکات لازم است قبل از کار کردن با هر وکیلی جست و جوی لازم را انجام دهید و سپس با آگاهی کامل پرونده‌ی خود را به او بسپارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وکیل سرا

سایت وکیل­ سرا به منظور اطلاع­ رسانی و آگاهی ­بخشی به عموم مردم و اکثرا کسانی که دانش تخصصی حقوقی نداشته و در زندگی روزمرۀ خود ممکن است با مسائل حقوقی و قضایی مواجه شوند ایجاد گردیده و توسط مصطفی محمدی(وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز) اداره می­شود. برای بیان مطالب و موضوعات مختلف، سعی می­شود که از زبان ساده و قابل فهم برای عموم استفاده شود، گرچه در پاره­ای موارد و موضوعات، ناچار، از بیان اصطلاحات خاص حقوقی هستیم که ممکن است برای همه براحتی قابل فهم نباشد اما با وجود این، تمام همت ما بر این است که در موضوعات مخصوصا مبتلا­به عموم، از دشوار­نویسی و زیاده گویی پرهیز شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون