اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970407302619098

کارشناسی خودرو چیست؟

کد: 13970407302619098

https://goo.gl/SaZGG2

، تهران , (اخبار رسمی): کارشناسی خودرو دست دوم به خریدار کمک می‌کند تا خودروی مورد نظر خود را قبل از خرید، به‌‌صورت تخصصی توسط کارشناس خودرو مجرب با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دیجیتال کاملا بررسی کرده و از سلامت خودرو مطمئن شود و مهم‌تر از همه از قیمت واقعی خودرو اطلاع پیدا کند.

کارشناسی خودرو چیست؟
کارشناس خودرو جهت انجام کارشناسی در محل حاضر شده است

کارشناسی جهت خرید خودرو

کارشناسی خودرو دست دوم به خریدار کمک می‌کند تا خودروی مورد نظر خود را قبل از خرید، به‌صورت تخصصی توسط کارشناس خودرو مجرب با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دیجیتال کاملا بررسی کرده و از سلامت خودرو مطمئن شود و مهم‌تر از همه از قیمت واقعی خودرو اطلاع پیدا کند. بسیاری از خودروهای موجود در بازار که در آگهی‌ها مشاهده می‌شود دارای ایرادات اساسی هستند که اصولا فروشنده‌ها از اعلام وضعیت واقعی خودرو خودداری می‌کنند، هرکدام از این ایرادات تاثیر مستقیم در قیمت خودرو دارد کارشناس پدیده خودرو بعد از بازدید و بررسی کامل خودرو به کمک کارشناس قیمت‌گذاری اقدام به اعلام ضعیت کامل خودرو و قیمت واقعی آن به خریدار می‌کند.

قیمت‌گذاری براساس معاملات واقعی صورت گرفته در بازار است

گزارش کارشناسی خودرو به صورت مکتوب و تصویری از طریق سایت پدیده خودرو امکان دانلود و مشاهده است. بازدید خودرو شامل رنگ و بدنه، فنی و گیربکس، سیستم برقی و آپشن و تست دیاگ و تست رانندگی است.

کارشناسی جهت فروش خودرو

کارشناسی خودرو کارکرده به فروشنده کمک می‌کند تا با در دست داشتن گزارش کارشناسی پدیده خودرو، اطمینان خریدار را به راحتی جلب کرده و خودروی خود را چه به‌صورت مستقیم و چه از طریق وب سایت پدیده خودرو، به آسانی به فروش برساند.

پدیده خودرو بعد از بازدید خودرو توسط کارشناس و ارائه گزارش کامل از وضعیت خودرو با درج آگهی خودرو در سایت‌های پر بیننده و اعلام آن به متقاضیان خرید خودرو اقدام به فروش خودرو به قیمت مصرف‌کننده می‌کند در این روش فروشنده نه تنها نیاز به پاسخگویی به تلفن خریدار را ندارد، بلکه از فروش خودرو به مصرف کننده نهایی مطمئن می‌شود.

هزینه کارشناسی خودرو هم در محل توسط دستگاه کارتخوان سیار و هم به صورت آنلاین قابل پرداخت است.

اعزام کارشناس به هر کجای شهر تهران حداکثر 45 دقیقه طول خواهد کشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پدیده خودرو

کارشناسی خودرو از نظر رنگ، فنی و قیمت ، اعزام کارشناس خودرو در محل با تجهیزات دیجیتال ، قیمت گذاری تخصصی و ارائه گزارش رسمی و مکتوب به همراه تست رانندگی و تست دیاگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]