اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970423304619218

اولین دوره آموزشی «رهبران آینده» ویژه دانش آموزان 11 تا 16 سال

برگزاری دوره‌های مدیریتی با استاندارهای بین‌المللی ویژه نوجوانان

کد: 13970423304619218

https://goo.gl/54vXW1

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای امروزی بیش از هر زمانی نیاز به رهبرانی در همه سنین و با تجربه‌های مختلف وجود دارد تا بتوانند موقعیت‌هایی را به دست بیاورند که باعث تعالی شود و فعالیت‌هایی را انجام دهند که باعث تغییرات مثبت در دنیا شود.

برگزاری دوره های مدیریتی با استاندارهای بین المللی ویژه نوجوانان
برگزاری دوره‌های مدیریتی با استاندارهای بین‌المللی ویژه نوجوانان

چالش رهبری دانشجویی و دانش‌آموزی براساس تبدیل ارزش‌ها به عملکرد و چشم‌اندازها به واقعیت‌ها است و شرایطی را فراهم می‌کند که افراد موقعیت‌های چالش برانگیز را به موفقیت‌های بزرگ تبدیل کنند

شکی نیست که بین انتظارات مدیران کسب‌وکارها از نیروی کار و کارآفرینان با آنچه که سیستم آموزشی کشور به فرزندان و جوانان می‌آموزد شکاف عمیقی وجود دارد. افراد پس از فارغ‌التحصیلی؛ با مبانی و دیدگاه‌های بیزینسی و رهبری و مدیریتی آشنایی ندارند و علاوه بر اینکه نمی‌توانند برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بهره‌وری کافی را داشته باشند، در حوزه‌ی کارآفرینی و موفقیت شغلی و فردی نیز دچار مشکلاتی هستند. ریشه حل این مشکل، پرورش این مدیران از دوران دانش‌آموزی و دانشجویی است.

در راستای توانمندسازی دانش آموزان و نوجوانان آکادمی مدیران آینده با همکاری شرکت شاپرک آبی یه عنوان تنها نماینده رسمی موسسه وایلی(Wiley)اقدام یه برگزاری دوره‌های آموزشی با استانداردهای بین‌المللی کرده است .در همین راستا دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 24 و25 مردادماه 97 میزبان دانش‌آموزان نخبه و مدیران آینده این مرز و بوم خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی مدیران آینده

شکی نیست که بین انتظارات مدیران کسب و کارها از نیروی کار و کارآفرینان با آنچه که سیستم آموزشی کشور به فرزندان و جوانان می آموزد شکاف عمیقی وجود دارد. افراد پس از فارغ التحصیلی؛ با مبانی و دیدگاه های بیزینسی و رهبری و مدیریتی آشنایی ندارند و علاوه بر اینکه نمی توانند برای سازمان ها و شرکت ها بهره وری کافی را داشته باشند، در حوزه ی کارآفرینی و موفقیت شغلی و فردی نیز دچار مشکلاتی هستند. ریشه حل این مشکل، پرورش این مدیران از دوران دانش آموزی و دانشجویی است. آکادمی مدیران آینده با چشم انداز فراهم آوردن این آموزش ها از سنین پایین تر، و با مد نظر قراردادن استانداردهای آموزشی روز دنیا تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش