اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970505307186066

حضور شرکت‌های ICT از تمام 31 استان کشور در الکامپ

کد: 13970505307186066

https://goo.gl/qBgZ3j

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته اجرایی الکامپ گفت: از تمام استان‌های کشور، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ حضور دارند.

حضور شرکت‌های ICT از تمام 31 استان کشور در الکامپ
حضور شرکت‌های ICT از تمام 31 استان کشور در الکامپ

سید حسن هاشمی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خراسان رضوی و رییس کمیته اجرایی الکامپ 24 گفت: در رویداد امسال استان‌های البرز، اصفهان و خراسان به صورت مستقل غرفه دارند. علاوه بر این شاهد حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های ICT از تمام 31 استان کشور در الکامپ هستیم.

هاشمی افزود: در طبقه دوم سالن خلیج فارس نیز نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و کشور به صورت تجمیعی، به معرفی خدمات این سازمان می‌پردازند و سایر استان‌ها نیز در صورت نیاز می‌توانند از فضای این غرفه استفاده کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌های علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در سایر استان‌ها و یا همکاری با شرکت‌های فعال در نقاط مختلف کشور می‌توانند از طریق سازمان‌های نظام صنفی استانی اقدام کرده و با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سراسر کشور آشنا شوند.

رییس کمیته اجرایی الکامپ 24 با بیان این که فناوری اطلاعات یک صنعت میان رشته‌ای محسوب می‌شود گفت: بسیاری از مخاطبان ما، بخش‌های سنتی اقتصاد هستند که می‌خواهند به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنند. با نگاهی به صنایعی چون گردشگری، تبلیغات یا سلامت، سیر تحول به سمت اقتصاد دیجیتال مشهود است.

هاشمی با بیان این که تلاش کردیم الکامپ بیست و چهارم هر چه بیشتر با سبک و سیاق و دانش روز صنعت نمایشگاهی برگزار شود گفت: امیدواریم رویدادهای جانبی مانند الکام‌تاکز، الکام ترندز و الکام‌استارز بر غنای هرچه بیشتر الکامپ 24 بیفزاید.

براساس این گزارش، بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ ششم تا نهم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]