اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970506307436066

با «پونز» مسیریابی کنید

کد: 13970506307436066

https://goo.gl/rw1r55

، تهران , (اخبار رسمی): با اپلیکیشن پونز می‌توانید به راحتی از قسمت‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی تهران (نمایشگاه الکامپ) دیدن کنید.

با پونز  مسیریابی کنید
با «پونز» مسیریابی کنید

یدا کردن غرفه‌ها و سالن‌ها در نمایشگاه‌های مختلف همواره یکی از نیازهای بازدیدکنندگان است که برای رفع این نیاز در تمامی نمایشگاه‌ها نقشه‌های کاغذی بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

امسال در نمایشگاه الکامپ، اپلیکیشن پونز نقشه داخلی سالن‌ها و اطلاعات مکانی غرفه‌ها را روی نقشه به بازدیدکنندگان نمایش می‌دهد و آن‌ها را از دریافت نقشه‌های کاغذی بی‌نیاز می‌کند.

علاوه بر این بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند برای پیدا کردن نزدیک‌ترین پمپ بنزین، بانک، رستوران یا کافی‌شاپ و سایر اماکن مورد نیازشان در بیش از ۳۰۰ دسته‌بندی نیز از سایت یا اپلییکشن پونز استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای استفاده از این خدمات می‌توانند از سایت پونز به آدرس https://poonez.ir استفاده کنند و یا اپلیکیشن پونز را نصب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]