اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307746066

بازار سرمایه در نمایشگاه الکامپ

کد: 13970507307746066

https://goo.gl/MYCdaC

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه شرکت‌های تابعه و ارکان بازار سرمایه در جهت معرفی خدمات و امکانات سامانه های مختلف نرم افزاری در حوزه های عملیاتی، اطلاع رسانی، نظارت، آموزش و فرهنگ سازی در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضور دارد.

بازار سرمایه در نمایشگاه الکامپ
بازار سرمایه در نمایشگاه الکامپ

معرفی دستاوردها، خدمات و سامانه‌های کلیدی نوین در حوزه بازار سرمایه از اهداف اصلی حضور سازمان بورس و اوراق بهادار در نمایشگاه الکامپ 97 است.

سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه شرکت‌های تابعه و ارکان بازار سرمایه در جهت معرفی خدمات و امکانات سامانه های مختلف نرم افزاری در حوزه های عملیاتی، اطلاع رسانی، نظارت، آموزش و فرهنگ سازی در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضور دارد.

مطهره مروج مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام این خبر به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: معرفی دستاوردها، خدمات و سامانه‌های کلیدی نوین در حوزه بازار سرمایه از اهداف اصلی حضور سازمان بورس و اوراق بهادار در این نمایشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است و همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، افزود: شرکت فرابورس، سپرده‌گذاری مرکزی، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به همراه شرکت‌های مدیریت فناوری بورس تهران، رایان‌بورس، مرکز مالی ایران، مرکز مکنا و مرکز میانی صدور گواهی امضای دیجیتال (CA) با آخرین دستاوردهای خود امسال در غرفه بازار سرمایه حضور دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]