اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307836066

بازدید وزیر ارتباطات از غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران در الکامپ

تاکید جهرمی بر هوشمندسازی شهرها

کد: 13970507307836066

https://goo.gl/tzw3ue

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز، ششم مردادماه با حضور در نمایشگاه الکامپ از غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران بازدید کرد.

تاکید جهرمی بر هوشمندسازی شهرها
تاکید جهرمی بر هوشمندسازی شهرها

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران محمدجواد آذری جهرمی در این دیدار که در روز نخستِ بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ انجام شد در گفتگویی با محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان بر تعامل با شهرداری ها در حرکت به سمت هوشمند سازی شهرها تأکید کرد. 
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و دبیرخانه و مرکز تهران هوشمند با حضور در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازد. 
این سازمان در دو غرفه مجزا در سالن‌های شماره ۴۱(دولت الکترونیک) و الکامپ استارز (سالن ۸) حضور داشته و اقدامات خود در حوزه تهران هوشمند را عرضه می‌کند. 
در غرفه های این سازمان خدمات شهرداری تهران در زمینه شهر هوشمند معرفی می‌شوند. خدماتی مانند سامانه تهران من، حساب شهروندی، سامانه های پذیرش بلیت الکترونیک، سایت شفاف و سرویس‌های پرداخت های اینترنتی و موبایلی و همچنین پلتفرم نوآوری و مشارکت مردمی برای شهروندان و مراجعه کنندگان معرفی و ارائه می‌شوند.
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ از روز شنبه 6 مرداد تا روز نهم در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با شرکت فعالان حوزه ITادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]