اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308236066

دیدار رییس سازمان فضایی ایران از نمایشگاه الکامپ

کد: 13970508308236066

https://goo.gl/QwkqC5

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان فضایی ایران از بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ بازدید و در بخش الکامپ استارز با نمایندگان کسب و کار‌های نوپا گفتگو کرد.

دیدار رییس سازمان فضایی ایران از نمایشگاه الکامپ
دیدار رییس سازمان فضایی ایران از نمایشگاه الکامپ

رییس سازمان فضایی ایران ضمن بازدید از بخش الکامپ استارز نمایشگاه با نمایندگان کسب و کار‌های نوپا نیز به گفتگو نشست.

نمایندگان استارتاپ‌های کشور که همه در بخش الکامپ استارز حضور دارند ضمن ارائه اطلاعات دقیق و جامعی از روند تاسیس و رشد استارتاپ‌ها در کشور چشم‌انداز‌های کلان و چالش‌های رسیدن به اهداف خود را با معاون وزیر ارتباطات در میان گذاشتند.

در ادامه این بازدید، براری ضمن حضور در غرفه سازمان فضایی ایران، بر لزوم توسعه کاربرد‌ها و خدمات فضایی در کشور تاکید کرد و افزود:

«امروزه کشور با چالش‌هایی در حوزه‌های آب، خشکسالی و محیط زیست روبروست که فناوری فضایی در مدیریت و حل این چالش‌ها می‌تواند نقش موثری داشته باشد و توسعه فناوری فضایی در کشور باید با هدف ارائه خدمات کاربردی به جامعه و بر اساس نیاز‌های اساسی کشور صورت پذیرد.»

وی ادامه داد: «مردم باید بدانند در تمام دنیا دیگر بخش فضایی فقط جذابیت بصری ندارد بلکه به یکی از شاخه‌های اقتصادی و مهم در زمینه ارایه خدمات تبدیل شده است.»

گفتنی است، در غرفه سازمان فضایی ایران ۹ خدمت کاربردی شامل آموزش و ترویج در حوزه علوم و فناوری فضایی، ارایه خدمات کاربردی سنجش از دور، ارایه اطلاعات پایش ماهواره‌ای زمین، ارایه خدمات آزمایشگاهی سنجش از دور، ثبت شبکه‌های ماهواره‌ای در مراجع داخلی و بین المللی، خدمات حوزه نجوم رصدی، ارائه داده و تصاویر ماهواره ای، خدمات ارتباطی ماهواره اینمارست و خدمات پهنای باند ماهواره‌ای ارایه می‌شود.

همچنین ارائه داده‌های طیفی از طریق دسترسی به کتابخانه طیفی و خدمات طیف سنجی از دیگر خدمات الکترونیکی سازمان فضایی ایران است که در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

غرفه سازمان فضایی ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ سال جاری سالن دولت الکترونیک غرفه ۹ A. آماده ارایه خدمات به بازدیدکنندگان محترم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش