اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308336066

حراجی آنلاین ردکالا

آشنایی با ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران ۹۷

کد: 13970508308336066

https://goo.gl/bT7YbH

، تهران , (اخبار رسمی): حراجی آنلاین ردکالا سایتی برای فروش کالا و خدمات به شیوه نوین است. انواع مختلف حراجی در این سایت وجود دارد. گزارش تکراتو از غرقه ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران ۱۳۹۷ را در این نوشتار بخوانید.

آشنایی با ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران ۹۷
آشنایی با ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران ۹۷

حراجی آنلاین ردکالا سایتی است که انواع مختلف حراجی اعم از حراجی با ورودی، حراجی بدون ورودی، حراجی جایزه و حراجی‌های اختصاصی را شامل می‌شود. کالاهای موجود در حراجی‌ها و نیز فروشگاه ردکالا، همه دست‌اول، اوریجینال و با گارانتی معتبر هستند.

قیمت کالا‌ها و خدمات برای فروش با جزئیات ذکر شده‌اند و کابران می‌توانند پیش از خرید و یا شرکت در حراجی هزینه‌ها را از سایر فروشگاه‌ها استعلام بگیرند

. شعار حراجی آنلاین رد کالا این است:

«اگر قصد خرید یک کالا را دارید و ردکالا را به عنوان سایت خرید انتخاب کرده‌اید، ابتدا شانس خود را در حراجی امتحان کنید. اگر برنده حراجی باشید که کالای مورد نظر خود را با یک تخفیف بسیار عالی به‌دست خواهید آورد. اگر برنده حراجی نشدید، باز هم چیزی را از دست نمی‌دهید. هزینه‌ای که در حراجی صرف کرده‌اید به صورت بن تخفیف به شما عودت می‌شود تا برای خرید همان کالا یا کالای دیگری صرف کنید.»

در نمایشگاه الکامپ تهران و در غرفه “حراجی آنلاین ردکالا” به سراغ عباس سبزه‌ای، مسئول فروش ردکالا رفتیم. سبزه‌ای در خصوص ردکالا و چگونگی این کسب و کار آنلاین گفت:

«سایت ما یک سایت حراجی آنلاین است که کالای نو و با گارانتی معتبر برای حراج بر روی آن قرار می‌گیرد. تعداد مشخصی از کاربران در هر یک از این حراجی‌ها ثبت‌نام می‌کنند، پیشنهاد مشخصی در حراجی وجود دارد. در ادامه در ساعت و تاریخی که قبلا اعلام شده است، رقابت میان کاربران آغاز می‌شود. در نهایت در میان کاربران یک نفر برنده حراجی می‌شود که کالای مذکور را حداقل با ۳۰ درصد زیر قیمت بازار از آن خود می‌کند.»

سبزه‌ای می‌گوید سایر کاربرانی که در حراجی برنده نشده‌اند، می‌‌توانند هزینه‌ای را که بابت ثبت‌نام در حراجی پرداخت کرده‌اند به صورت بن تخفیف از فروشگاه خرید کنند. او می‌گوید که فروشگاه و حراجی آنلاین ردکالا دو سال و نیم است که به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در این مدت بیش از ۳۵۰۰ حراجی مختلف را برگزار کرده‌اند.

سبزه‌ای در پاسخ به اینکه برای جلب مشتری و افزایش جلب توجه مردم چه فعالیت‌هایی توسط ردکالا انجام گرفته است، گفت:

«سعی کردیم تا از شبکه‌های مجازی این کار را شروع کنیم و تبلیغات آنلاینی در وب‌سایت‌هایی نظیر ورزش سه انجام داده‌ایم که هنوز نیز این تبلیغ وجود دارد. در مجموع به سراغ بسترهایی می‌رویم که بدانیم یوزرهای بیشتری را جذب وب‌سایت ما می‌کنند.»

سبزه‌ای اضافه می‌کند که در نمایشگاه‌های الکامپ دو سال گذشته عنوان بهترین استارتاپ به ردکالا تعلق گرفته است. وی در پاسخ به این سوال که چه نوع کالاهایی در حراجی ردکالا وجود دارند، می گوید:

«تقریبا همه‌جور کالایی بدون توجه به رده‌ سنی خاصی را در وب‌سایت قرار می‌دهیم. ما حتی حراجی‌هایی را به صورت ترکیبی با یکدیگر برگزار می‌کنیم. به این صورت که کالاهایی را که از نظر قیمت مشابه یکدیگر هستند را ترکیب کرده تا از این طریق سلایق مختلف را تحت پوشش قرار دهیم. با چنین کاری این حراجی ترکیبی در مدت زمان کوتاه‌تری به حد نصاب می‌رسد. به علاوه برنده حراجی با توجه به سلیقه خود می‌تواند کالای مورد نظر را انتخاب کند.»

سبزه‌ای در خصوص رقبای ردکالا و سایت‌های دیگری که در این زمینه فعالیت می‌کنند می گوید:

«چندین سایت در این حوزه فعالیت می‌کنند. تقریبا می‌توان گفت که فعالیت‌ آنها شبیه به کار ماست و تفاوت‌های اندکی میان ما وجود دارد. من میتوانم ادعا کنم که ردکالا نخستین حراجی آنلاین ایرانی است و سایرین از کار ما کپی‌برداری می‌کنند. حتی موارد کپی کردن از بنرهای ما را نیز دیده‌ایم. سایت ما شاید از این نظر به دیجی‌کالا شباهت داشته باشد، همه دوست دارند از دیجی‌کالا کپی کنند.»

سبزه‌ای به عنوان سخن پایانی به این نکته اشاره کرد که:

«امروزه به دلیل بعد مسافت و مشکلات ترافیک بهتر است تا مردم به سایت‌های آنلاین اعتماد کنند و خرید خود را بدون هیچ نگرانی انجام دهند. ردکالا هم‌اکنون هم در ستاد ساماندهی ثبت شده و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک است، بنابراین مردم می‌توانند به راحتی به آن اعتماد کنند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]