اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308356066

سرویس جستجوی ابری «تکسوس» در الکامپ 24

کد: 13970508308356066

https://goo.gl/R5A3gi

، تهران , (اخبار رسمی): Taxus یک سرویس جستجوی ابری برای وب سایت های فارسی زبان است که با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و پردازش زبان فارسی، قادر است جست و جویی پیشرفته برای محتوای فارسی ارائه دهد.

سرویس جستجوی ابری «تکسوس» در الکامپ 24
سرویس جستجوی ابری «تکسوس» در الکامپ 24

 در جریان نمایشگاه الکامپ 97 تکسوس به معرض دید عموم گذاشته شد. در واقع تکسوس یک موتور جست و جوی اختصاصی برای هر سایت است که طبق نیاز های مدیر سایت تنظیم می شود و مرتب ترین نتایج جست و جو را به کاربر می دهد.

 در اختیار گذاشتن ابزارهای جانبی مانند اصلاح غلط املایی، جست و جوی معنایی و پیشنهاد کلمه به کاربر هنگام جست و جو به کاربران از ویژگی های این سرویس است که در الکامپ 2018 شرکت کرده است. از نکات قابل ذکر دیگر تکسوس می توان به در اختیار قرار دادن رفتارهای جست و جوی کاربران به مدیر اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]