اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308696066

ستاری در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ مطرح کرد

درآمد‌های میلیاردی دانش بنیان‌ها اقتصاد کشور را متحول کرده است

کد: 13970509308696066

https://goo.gl/wCChg1

، تهران , (اخبار رسمی): سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از استارت آپ‌های حاضر در الکامپ با اشاره به اینکه فضای این نمایشگاه با جوانانی که متکی به استخدام دولتی نیستند، نشاط ویژه پیدا کرده است گفت: این جوانان نه تنها کارآفرین هستند بلکه به تولید ارزش افزوده و سرمایه اقتصادی کشور هم توجه ویژه‌ای دارند.

درآمد‌های میلیاردی دانش بنیان‌ها اقتصاد کشور را متحول کرده است
درآمد‌های میلیاردی دانش بنیان‌ها اقتصاد کشور را متحول کرده است

فعالیت جوانان در استارت آپ ها علاوه بر کارآفرینی، اقتصاد کشور را متحول کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاری با بیان اینکه جوانان فعال در استارتاپ‌ها ارزشمندترین سرمایه برای زیست بوم کار آفرینی و نوآوری هستند اظهار کرد: جوانان نخبه کارآفرینی ایران را شکل می‌دهند و با نوآوری و خلاقیتی خود تحولی شگرف در اقتصاد کشور و عرصه کارآفرینی بوجود آورده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد موفق شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان اظهار کرد: تعدادی از این شرکت‌ها موفق شدند به درآمد‌های بالا دست پیدا کنند و خود را میان استارتاپ‌های میلیاردی جای دهند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه نسل جدید کارآفرین و جوانان نخبه آینده ایران را می‌سازند، گفت: آن‌ها با درآمد‌های چند هزار میلیاردی خود تحول جدی در اقتصاد دانش بنیان و نوآوری بوجود آورده‌اند.

ستاری درباره شرکت‌های که توانسته اند رکورد‌های فروش را جابه‌جا کنند بیان کرد: این شرکت‌ها میزان ۴ تا  ۵ هزار میلیارد تومان فروش را جابه‌جا کرده‌اند و آن‌ها هستند که نسل آینده کارآفرینی کشور را شکل می‌دهند.

وی با اشاره به برنامه معاونت علمی گفت: در سال جاری برنامه جدی برای حمایت از کسب و کار‌های خلاق داریم و درهمین راستا شرکت‌های خلاق هم تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

فعالیت بیش از 40 شتاب دهنده در حوزه کسب و کار خلاق

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به حمایت از شتاب دهنده‌ها اظهار کرد: درحال حاضر بیش از ۴۰ شتابدهنده در حوزه کسب و کار‌های خلاق فعال هستند و با برنامه‌های حمایتی جدید تعداد آن‌ها بیشتر خواهد شد.

ستاری درباره برنامه دانشگاه‌ها برای ورود به برنامه شتابدهی گفت: محیط دانشگاه‌های کشور برای حمایت و  توسعه کسب و کار‌های خلاق آماده شده است و آن‌ها توانسته‌اند از جوانان بسیاری حمایت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]