اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308716066

برپایی غرفه فناوری اطلاعات معاونت قرآن و عترت در نمایشگاه الکامپ

کد: 13970509308716066

https://goo.gl/WWZQJu

، تهران , (اخبار رسمی): واحد فناوری اطلاعات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه بین المللی الکامپ غرفه ای برپا کرد.

برپایی غرفه فناوری اطلاعات معاونت قرآن و عترت در نمایشگاه الکامپ
برپایی غرفه فناوری اطلاعات معاونت قرآن و عترت در نمایشگاه الکامپ

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید امین لله میرشفیعی مدیر فناروی اطلاعات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار معاونت های تابعه وزارت ارشاد غرفه مستقلی در نمایشگاه بین المللی الکترونیک ،کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) خواهند داشت ، افزود : معاونت قرآن و عترت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و بخش فناوری اطلاعات این معاونت نیز با برپایی غرفه ای فعالیت ها و دست آوردهای خود را به نمایش گذاشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: حضور معاونت قرآن و عترت در این نمایشگاه  موجب معرفی معاونت قرآن و عترت به مردم و همچنین آشنایی آنان با فعالیت های بخش فناوری اطلاعات در این زمینه خواهد شد.

میرشفیعی عنوان کرد: در این بخش علاوه بر معرفی فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات ،سامانه معاونت قرآن و عترت در نمایشگاه الکامپ قابل روئیت برای بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود .

خاطر نشان می شود نمایشگاه بین المللی الکترونیک ،کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از 6 الی 9 مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 10صبح تا 17 بعدازظهر پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]