اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308726066

حضور دو نرم افزار تلفن همراه دامپزشکی خراسان جنوبی در نمایشگاه الکامپ

کد: 13970509308726066

https://goo.gl/AxH3Sq

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اداره فناوری اطلاعات دامپزشکی خراسان جنوبی از حضور دو نرم افزار تلفن همراه در نمایشگاه الکامپ تهران خبر داد.

حضور دو نرم افزار تلفن همراه دامپزشکی خراسان جنوبی در نمایشگاه الکامپ
حضور دو نرم افزار تلفن همراه دامپزشکی خراسان جنوبی در نمایشگاه الکامپ

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدزاده، رییس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: نرم افزار‌های سلامت یار و قوانین دامپزشکی در نمایشگاه الکامپ تهران به عنوان یکی از نرن افزار‌های مطرح دامپزشکی کشور به معرض نمایش عموم درآمد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تلاش و ابتکار حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک دستگاه‌ها به نمایش گذاشته شد، افزود: سه نرم افزار تلفن همراه نمونه توسط سازمان دامپزشکی کشور ارائه شد که سهم دامپزشکی خراسان جنوبی ارائه دو نرم افزار است.

محمدزاده در خصوص این نرم افزار‌ها گفت: نرم افزار سلامت یار بستری برای ارائه بخشی از خدمات الکترونیک دامپزشکی به مردم و برای ارتباط مستقیم کارشناسان دامپزشکی در حوزه پیشنهادات، شکایات و تخلفات صنفی به دامپزشکی است.

نرم افزار قوانین که کار دیگری از دامپزشکی استان است که در سال ۹۴ طراحی شد ابزاری در زمینه دسترسی به فهرست متن قوانین سازمان دامپزشکی کشور با امکان جستجو و نشانه گذاری آن‌ها می‌باشد و با اصول حرفه‌ای طراحی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]