اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308746066

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

امسال حضور کسب و کارهای نوپا در الکامپ خیلی بهتر و بیشتر است

کد: 13970509308746066

https://goo.gl/miDj95

، تهران , (اخبار رسمی): نصرالله جهانگرد گفت: امسال حضور کسب‌وکارهای نوپا از نظر حجم، تعداد و روش کار خیلی بهتر و بیشتر است و این نشان دهنده وضعیت رو به رشد این بخش است.

امسال حضور کسب و کارهای نوپا در الکامپ خیلی بهتر و بیشتر است
امسال حضور کسب و کارهای نوپا در الکامپ خیلی بهتر و بیشتر است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از تاریخ ششم مرداد ماه آغاز شد و امروز آخرین روز فعالیت آن است. برگزاری این نمایشگاه فرصتی است برای اینکه شرکت‌های فعال در عرصه کامپیوتر، ارتباطات، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ضمن عرضه محصولات خود، بتوانند سطح پیشرفت و موانع کار خود را محک بزنند.

نصرالله جهانگرد معاون فناوری‌ و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سؤال که  با گذشت چند روز از نمایشگاه الکامپ امسال، حضور کسب‌وکارهای نوپا را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: امسال حضور کسب‌وکارهای نوپا از نظر حجم، تعداد و روش کار خیلی بهتر و بیشتر است و این نشان دهنده وضعیت رو به رشد این بخش است. من امیدوارم که توانمندسازی‌ای که در پلتفرم شبکه صورت گرفته، همراه با ظرفیت خوب نیروی انسانی، یک پارامتر دیگر به آن اضافه شود؛ آن پارامتر این است که اگر خیلی  از دستگاه‌‌های دولتی و بنگاههای بزرگ دیتاهای خود را آزاد کنند، جوانان می‌توانند بر روی آن، ایده‌های بسیار زیاد و  و نوآوری‌های بسیار گسترده‌ای انجام دهند که برای مردم سهولت را به ارمغان می‌آورد. در خواست بنده این است بنگاههای بزرگ و دستگاهها،  ای‌‌پی‌آی‌های دیتاهای خود را برای جامعه باز کنند و اجازه دهند که به روی آنها سرویس‌ها و خدمات بهتری آورده شود.

وی در رابطه با نارضایتی‌های برخی جوانان فعال در حوزه IT از برخی موانع موجود در بخش کسب و کارهای اینترنی، گفت: بحث بر سر این موضوع است که هر کمپانی که می‌خواهد راه اندازی شود، به طور طبیعی با نظام ثبت و مالیات و بیمه و نیروی انتظامی درگیر است، و خیلی از دولت‌ها تلاششان این است که با ایجاد یک محیط کمک کننده مانند مانند پارک‌های علم‌وفناوری و مراکز رشد، این کمپانی‌ها را در ابتدای فعالیتشان از این درگیری‌ها نجات دهند. در ادامه راه که این شرکت‌ها پیشرفت کردند و قوی شدند، خودشان از پس کارشان برمی‌آیند البته بایستی از ظرفیت کمک‌دهی دولت استفاده کنند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات درباره روند رشد دولت الکترونیک نیز اظهار داشت: الحمدلله در حوزه دولت الکترونیک هم نسخه پرتال و هم نسخه موبایل نرم‌افزار "دولت همراه" انجام شده است. در رابطه با انتقادات وارده بر عدم اجرای موضوع دولت الکترونیک باید بگویم در حال حاضر بیشترین مسئله این است که پلتفرم آماده شده و دستگاههای دولتی باید خدمات خود را در قالب نسخه موبایلی بیاورند و باعث سهولت مردم شوند.  همه‌ی دستگاه‌ها در این زمینه همکاری دارند اما کمی سرعتشان پایین است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]