اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309186066

برگزیدگان بخش رقابتی الکام استارز معرفی شدند

کد: 13970510309186066

https://goo.gl/a18fj3

، تهران , (اخبار رسمی): 30 تیم به عنوان برگزیدگان رویداد 'الکام پیچ' از برنامه های جانبی الکام استارز در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ24) انتخاب و معرفی شدند.

برگزیدگان بخش رقابتی الکام استارز معرفی شدند
برگزیدگان بخش رقابتی الکام استارز معرفی شدند

به گزارش ایرنا، یکی از بخش‌ های مورد توجه علاقه‌ مندان الکام ‌استارز الکام پیچ است، رویدادی که در آن تیم های استارتاپی به ارائه ایده کسب و کار پرداخته و در نهایت داوران این ارائه‌ ها را مورد قضاوت قرار داده و برگزیدگان این برنامه را انتخاب می کنند.
آرش برهمند مسوول بخش الکام استارز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: این رویداد جانبی مانند سال‌های گذشته بسیار پرشور و با حرارت برگزار شد و در نهایت به انتخاب 30 تیم برتر انجامید.
وی اظهار کرد: رویداد الکام پیچ در 4 روز زمان برپایی نمایشگاه الکامپ 24 برگزار شد و در آن، نزدیک به 80 استارتاپ هر یک در مدت حداکثر 6 دقیقه به معرفی ایده های خود در موضوعاتی مانند آموزش، سرگرمی و بازی، خدمات منزل و فنی و مهندسی پرداختند.
بیست و چهارمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ24) 6 تا 9 مرداد به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای در محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران برگذار شد و 420 شرکت استارتاپی در غرفه های 8، 9، 10، 11 و 27 در بخشی به نام الکام استارز دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه، کمیته اجرایی با فراخوانی در پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه الکامپ زمینه رقابت استارتاپ های علاقمند را در رویداد الکام پیچ (pitch) فراهم آورده است‌.
نمایندگان استارتاپ های علاقمند به حضور در این رویداد علمی باید در 3 دقیقه، استارتاپ خود و روند فعالیت شان را توضیح دهند و 3 دقیقه نیز وقت دارند به سوالات 10 داور حاضر پاسخ دهند.
این رویداد همزمان با برگزاری نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در فرصتی حدودا سه ساعته در انتهای غرفه 9 برگزار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]