اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970521311059207

با هدف توسعه بازاردیجیتالی و استفاده از فناوری‌های نوین به زودی

ارتقا و بهینه‌سازی سایت فروشگاه جامع اینترنتی شُکا (eshoka)

کد: 13970521311059207

https://goo.gl/Ge2m2h

، تهران , (اخبار رسمی): تمرکز بر نیازها و انتظارات تولید‌کنندگان و کاربران، ارائه‌ی خدمات استاندارد در خدمت‌رسانی دیجیتالی، توسعه بازار دیجیتالی و استفاده از فناوری‌های نوین از اولویت‌های فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka است.

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka
فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka

با توجه به نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیر دسترسی کاربران به اینترنت و ارائه خدمات نوین دیجیتالی و رضایت تولید‌کنندگان در خدمت رسانی کاملا دیجیتالی به کاربران سایت فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka، به زودی با تغییرات و شمایل جدید و امکانات تازه در خدمت تولید‌کنندگان و کاربران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka  وب‌سایت این مجموعه‌ی فعال، در حوزه‌های مختلف بروز رسانی شده‌است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس http://www.eshoka.ir  در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار خواهد‌گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت این مرکز‌، بخش‌های پنل اختصاصی برا ی تولید‌کنندگان و امکان چند‌زبانه‌شدن سایت برای کاربران غیر‌ایرانی در جهت صادرات محصولات تولید‌کنندگان و روش‌های جدید فروش محصولات با روش های ارائه‌شده به امکانات قبلی این وب سایت اضافه شده‌است.

مدیر فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka  با اعلام این خبر گفت: برای ما بهترین و با ارزش‌ترین هدف، رضایت تولید‌‌کنندگان و کاربران در خدمت‌رسانی کاملاً دیجیتالی است.

او همچنین افزود: وب‌سایت جدید این مرکز دارای قابلیت‌های بی‌شماری است که بعد از راه‌اندازی سایت این امکانات، به مرور به آن اضافه خواهد شد از جمله این امکانات ساخت اپلیکیشن برای ایجاد ارتباط بیشتر با تولید‌کنندگان و کاربران سایت است.

مدیر فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka از تولید‌کنندگانی که در حوزه‌ی فعالیت این مرکز قرار دارند دعوت کرد که از وب‌سایت این مرکز دیدن و در جمع مدیران تولیدی کشور حضور داشته و این حرکت سالم و مفید را پشتیبانی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]