اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14021217785159207
در دسترس نیست

مشارکت فعال در توسعه فرهنگ و خلق سبک زندگی دیجیتالی برای کاربران

سامانه جامع دیجیتالی پنجره صدور و مجوز نشر دیجیتال

کد: 14021217785159207

، تهران , (اخبار رسمی): درجوامع امروزی زندگی بدون ابزار‌های دیجیتالی، بدون دسترسی به فناوری‌ها غیر قابل تصور است. فناوری‌های دیجیتال یک روند جهانی است که ملت‌ها، دولت‌ها و مدل‌های کسب و کار سنتی را متحول می‌کند و در کاهش فساد، افزایش اشتغال، بهبود شفافیت و کاهش فقر و نابرابری تسحیلگری می‌کند.

سامانه جامع دیجیتالی پنجره صدور و مجوز نشر دیجیتال
ایجاد تحول در دریافت خدمات برای کاربران و کسب‌وکارها با رویکرد آینده‌نگرانه

سامانه جامع دیجیتالی کلیه خدمات متنوع خود را متناسب با جایگاه و شأن کاربران با اولویت خدمات غیرحضوری توسعه داده‌ است و دارای امکانات بی‌نظیری است که نیاز به مراجعه حضوری به مرکز را مرتفع کرده است.

امروزه می‌توان تاثیر مثبت تکنولوژی و ابزار‌های دیجیتال را در زندگی افراد به‌خوبی مشاهده کرد. این روز‌ها زندگی انسان‌ها در بسیاری از جوامع، یا به جرأت می‌توان گفت درتمام دنیا، سبک و سیاقی متفاوت ازچند دهه‌ی قبل پیدا کرده است. مهم‌ترین تفاوت زندگی امروز با گذشته، دیجیتالی شدن امور و وابستگی به فناوری‌های نوین است.

درجوامع امروزی زندگی بدون ابزار‌های دیجیتالی، بدون دسترسی به فناوری‌ها غیر قابل تصور است. فناوری‌های دیجیتال یک روند جهانی است که ملت‌ها، دولت‌ها و مدل‌های کسب و کار سنتی را متحول می‌کند و در کاهش فساد، افزایش اشتغال، بهبود شفافیت و کاهش فقر و نابرابری تسحیلگری می‌کند.

امروزه ما با عصری روبرو هستیم که همه چیزدرحال دیجیتالی شدن است و جهان تغییر کرده است در چنین وضعیتی شیوه‌‌های کسب و کارهرگز مشابه قبل نخواهد شد. میل به بهتر شدن اوضاع برای نسل‌های بعدی. تفکر و خلاقیت همیشه ما را به سمت روش‌های جدید در انجام کارها هدایت می‌کند.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش « سامانه جامع دیجیتالی » بصورت کاملا غیرحضوری یک سامانه فناوری دیجیتال برای خلق سبک زندگی هوشمند و توانمندسازی و شتابدهنده کاربران و کسب وکارهای آینده‌نگر با توسعه زیرساخت‌های فناورانه و راهکارهای نوآورانه را راه اندازی کرده است که روزبه روز در حال رشد و گسترش دامنه خدمات متنوع است.

توسعه خدمات غیر‌حضوری سامانه جامع دیجیتالی ایجاد تحول در دریافت خدمات برای کاربران و کسب‌وکارها با رویکرد آینده‌نگرانه و تکیه برتوسعه فناوری‌های تحول آفرین، با هدف مشارکت فعال درتوسعه خدمات دیجیتالی کاربران، خلق سبک زندگی دیجیتالی برای کاربران و کسب و کارها و توسعه فرهنگ دیجیتالی و تمرکز برراهکارهای نوآورانه به‌عنوان ارکان تحول دیجیتال سامانه جامع دیجیتالی محسوب می‌شوند.

موسسه شمیم نرم افزاردانش به منظور بهره‌مندی کاربران و تسریع در فرایند اخذ مجوزها و خدمات دیگر و تشویق به استفاده از خدمات غیرحضوری، « سامانه جامع دیجیتالی » را راه‌اندازی کرده است. تمامی کاربران اعم از حقیقی و یا حقوقی می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به مرکز موسسه، ازطریق سامانه مذکور نسبت به دریافت سرویس‌های خدمات دیجیتالی اقدام کنند.

این موسسه به عنوان یکی از ناشرین دیجیتال از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با استفاده از سامانه جامع دیجیتالی و ارائه خدمات نوین و با هدف ارزش آفرینی برای کاربران برای حضوری موثر در بازار های داخلی، است.

موسسه شمیم نرم افزاردانش به همراه نیروی انسانی متبحر و نیز توانمندی ارایه خدمات جامع دیجیتالی به‌ویژه درحوزه اخذ مجوزهای قانونی، این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا در چارچوب قوانین از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی کشور، ضمن ارتقای سودآوری و تامین منافع تمامی کاربران، بتواند نقش موثری در توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور ایفا کند.

بر این اساس کاربران می‌توانند دراین سامانه خدمات متنوعی مانند: درخواست، ثبت نرم‌افزار در مرکزتوسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، اخذ پروانه ‌انتشار برای نرم‌افزارهای تولید و یا ترجمه داخلی، اخذ مجوز تکثیر برای نرم‌افزارهای خارجی ثبت شده، تولید و تکثیر محصولات دارای مجوز، اخذ هولوگرام برای محصولات دارای مجوز، همکاری در زمینه کلیه مراحل تکثیر و تولید لوح‌های فشرده و چاپ، همکاری در طراحی و چاپ و بسته‌بندی نرم‌افزاری، همکاری در پخش و فروش محصولات نرم‌افزاری، قابل دریافت است.

سامانه جامع دیجیتالی با تلاش موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش، کلیه خدمات متنوع خود را متناسب با جایگاه و شأن کاربران با اولویت خدمات غیرحضوری توسعه داده‌ است و دارای امکانات بی‌نظیری است که نیاز به مراجعه حضوری به مرکز را مرتفع کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید