اطلاعات تماس
  • 093578*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970618315409724

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی روژیات

کد: 13970618315409724

https://goo.gl/gEdWUF

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): با هدف دسترسی سریع و با صرفه به محصولات نرم افزاری جدید و همچنین دسترسی به محصولات با کیفیت، از سایت فروشگاه اینترنتی روژیات به آدرس www.rojiat.com رونمایی شد.

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی روژیات
رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی روژیات

به گزارش فروشگاه اینترنتی روژیات، سایت www.rojiat.com که یک سایت یک سایت فروش نرم‌افزار، بازی و پکیج‌های آموزشی است است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد دسترسی سریع و با صرفه به محصولات نرم افزاری جدید و همچنین دسترسی به محصولات با کیفیت را تسهیل کند.

فرشاد بهرام پوری، مدیریت فروشگاه اینترنتی روژیات در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «این فروشگاه برای ارائه‌ی جدیدترین نرم‌افزارها و پکیج‌های نرم‌افزاری موجود، بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی راه اندازی شده است. هدف ما ارائه‌ی بهترین و با کیفیت‌ترین پکیج‌ها با مناسب‌ترین قیمت‌ است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: . در این فروشگاه اینترنتی سعی شده است تا آخرین محصولات برای عموم مردم مهیا شود. تمام سعی ما ارائه‌ی بهترین محصولات از بهترین برندها بوده است.»

گفتنی است فروشگاه اینترنتی روژیات، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهعرضه‌ی محصولات خود با یک تخفیف استثنایی تا پایان آبان کردهکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی روژیات به آدرس www.rojiat.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی روژیات

روژیات، با هدف دسترسی سریع و با صرفه به نرم افزارها و پکیج های نرم افزارهای موجود و بازیهای رایانه ای و کنسولی جدید و همچنین دسترسی به محصولات با کیفیت، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند: خرید محصولات با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب ارسال رایگان برای خرید های بیش از 150 هزار تومان دسترسی به جدیدترین محصولات همکاری با بهترین برندها

اطلاعات تماس
  • 093578*****
[نمایش اطلاعات]