اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970627317226066

مهر استارتاپ‌ها: تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی را از دست ندهید!

کد: 13970627317226066

https://goo.gl/appj2A

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از استارتاپ‌های مطرح کشور از روز 28 شهریور تا اول مهرماه به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف می‌دهند.

مهر استارتاپ‌ها: تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی را از دست ندهید!
مهر استارتاپ‌ها: تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی را از دست ندهید!

درگاه پخش و انتشار خبر و محتوای «اخباررسمی»، دفتر کار مجازی «دفتر شما» ، پلتفرم گفتگوی آنلاین «رایچت»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، سامانه سفارش آنلاین خدمات در محل«پلاک»، وب سایت ارائه خدمات فریلنسرهای «پونیشا»، آژانس بازاریابی محتوای «فرامحتوا»، طراحی وب سایت «همیار توسعه» و درگاه و کارت خوان مجازی «آی دی پی» ۹ استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان تخفیف می‌دهند.

اخباررسمی

اخباررسمی درگاه پخش و انتشار خبر و محتوا از برند شما در رسانه‌ها است. با اجرای کمپین‌های رسانه‌ای در اخبار رسمی، در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های معتبر عمومی و تخصصی به سرعت محتوا منتشر کنید و از دیده شدن آن مطمئن شوید.

تخفیف ویژه: ۱۵ درصد تخفیف در اجرای کمپین‌های رسانه‌ای با کد تخفیف mehrgan

دفترشما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد بی نیاز می‌سازد.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ‌ها ساده کرده است.

تخفیف ویژه:  تا 24 درصد تخفیف برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی؛ کد تخفیف: mehrgan

پونیشا

نیاز به فردی دارید که برای شما لوگو طراحی کند، متنی را ترجمه کند یا برای شما یک وب سایت درست کند؟ در پونیشا می‌توان این افراد را به راحتی پیدا کرد و با پرداخت امن با اطمینان با او کار کرد.

تخفیف ویژه: با کد تخفیف mehrgan اولین پروژه خود را  با 25 درصد تخفیف ایجاد کنید.

رایچت

چه روشی بهتر از اینکه بتوانید برای کمک به مشتریان خود به صورت مستقیم در وب سایت با آنها گفتگو کنید؟ رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌توانید با مشتریان خود صحبت کنید، پشتیبانی کنید و از فروش لذت ببرید.

کد تخفیف: کد تخفیف 15 درصد برای پکیج‌های یکساله و 10 درصد برای پکیج‌های شش ماهه با کد تخفیف: mehrgan

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه‌های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام است و توانسته با اجرای کمپین‌های خلاق، پروژه‌های موفقی برای برندها و کسب‌وکارهای ایرانی انجام دهد.

کد تخفیف: با زدن کد mehrgan  از 5  تا 20 درصد با توجه به نوع کسب و کار خود تخفیف بگیرید.

فرامحتوا

فرامحتوا شرکتی دانشی است که با رویکردی استراتژیک به صورت تخصصی کلیه فرایندهای بازاریابی محتوا از جمله تدوین استراتژی بازاریابی محتوا، تولید محتوا و آموزش را با هدف جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری برای افراد و سازمان‌ها اجرا می‌کند و افتخار این شرکت تکرار خرید بیش از 57 درصد مشتریان است.

با استفاده از کد mehrgan از 20 درصد تخفیف خدمات فرامحتوا تا اول مهرماه بهره‌مند شوید.

آیدی پی

آیدی پی، یک درگاه شخصی یا کارت‌خوان مجازی است که هر فرد حقیقی می‌تواند برای خود به صورت شخصی درگاه اینترنتی داشته باشد. آیدی پی شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا را تبدیل به یک آی دی کوچک و انحصاری می‌کند. این لینک انحصاری را می‌توان در اختیار هرکس که می‌خواهد پولی به او واریز کند قرار دهد.

می‌توان در آیدی پی، فروشگاه کالا و خدمات و فایل راه‌اندازی کرد و از خدمات متنوع آیدی پی به طور کاملا رایگان بهره‌مند شد.

کد تخفیف: به هر شخصی که از طریق این لینک ثبت نام کند، 10 درصد تخفیف در تراکنش تعلق می‌گیرد.

همیار توسعه

همیار توسعه، با راه اندازی یک وب‌سایت همه فن حریف، آن کسب و کار را وارد بازار بکر آنلاین می‌کند. ماموریت این شرکت برای طراحی سایت است.

همیار توسعه، 25درصد تخفیف برای طراحی سایت‌های چندمنظوره با استفاده از کد mehrgan در نظر گرفته است.

پلاک

پلاک، معتبرترین سامانه سفارش آنلاین خدمات در محل است. خدماتی مثل نظافت منزل، شرکت و مشاعات، خشکشویی، کارواش نانو (سیار)، قالیشویی، تعمیرات منزل و خودرو و… انتخاب نیروی خدماتی در این سامانه بسیار شفاف است. کاربران این سایت می‌توانند امتیازاتی که مشتریان قبلی به این پلاک باران داده‌اند را مشاهده کنند، نظرات آنها را بخوانند و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنند.

تخفیف ویژه:10 هزار تومان اعتبار بر روی تمامی خدمات با کد تخفیف mehrgan

اما چرا این خدمات؟

مجموعه‌ی این خدمات در کنار هم موقعیتی را در اختیار شخص قرار می‌دهد تا به سادگی بتواند کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی و به بهترین شکل مدیریت کند. از طرفی هر کدام به تنهایی کمک می‌کنند که بخشی از دغدغه‌های مربوط به مدیریت کسب‌‌وکارها بر طرف شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | حراج و تخفیف