اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970714320266066

دومین هم‌نشینی کلوب مارکتینگ با عنوان «تبلیغات در دوران رکود»

کد: 13970714320266066

https://goo.gl/x7xfiE

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات در دوران رکود، موضوع دومین هم‌نشینی کلوب مارکتینگ است که 18 مهرماه به همت آژانس دیجیتال مارکتینگ  لاوان و استودیوی خلاق مودندو و با اسپانسری اخبار رسمی برگزار می‌شود.

دومین هم‌نشینی کلوب مارکتینگ با عنوان «تبلیغات در دوران رکود»
دومین هم‌نشینی کلوب مارکتینگ با عنوان «تبلیغات در دوران رکود»

دومین هم‌نشینی کلوب مارکتینگ با پیش‌بینی حضور صد نفر از فعالان حوزه‌ی تبلیغات و برندینگ هجدهم مهرماه در خانه‌ کارمان برگزار خواهد شد.

موضوع این هم‌نشینی چگونگی تبلیغات در دوران رکود است، چیزی که در بازار فعلی صنعت تبلیغات و بازاریابی به عنوان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی صاحبان کالا و خدمات است.

علاوه بر فراهم آمدن فضایی برای نتورکینگ بین فعالان حوزه‌های مختلف، دو پرزنت دیگر نیز با موضوعات مرتبط با تبلیغات و همچنین نگاه به بازار ایران از لحاظ اقتصادی برای دوستداران این موضوعات ارائه خواهد شد.

دومین هم‌نشینی کلوب مارکتینگ با موضوع تبلیغات در دوران رکود از ساعت ۱۸ الی ۲۱ روز ۱۸ مهر ۱۳۹۷ در خانه کارمان برگزار خواهد شد و شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ لاوان و استودیوی خلاق مودندو به عنوان اسپانسر اصلی این رویداد حمایت مالی آن را بر عهده گرفته‌اند.

مجموعه اخبار رسمی در نقش حامی رسانه‌ای در کنار تیم اجرایی کلوب مارکتینگ قرار گرفته‌ و به بازنشر اخبار این رویداد خواهد پرداخت. ضمنا مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی یکی از سخنرانان این هم‌نشینی است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط و حضور در دومین رویداد کلوب مارکتینگ می‌توانند به آدرس evand.com/cloob-marketing-2 مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]