اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970714320359906

بررسی تقسیم بندی انواع دستگاه چاپ بنر

کد: 13970714320359906

https://goo.gl/nEHka6

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله برخی انواع دستگاه چاپ بنر برای خرید مورد بررسی قرار گرفته است. چاپ دیجیتال در عرصه لارج فرمت به دو دسته کلی این دور و اوت دور تقسیم‌بندی می‌شود و نتیجه نهایی را بر اساس نحوه نور پردازی انجام می‌دهد. نور پردازی در دو نوع بک لایت و فرانت لایت است.

بررسی تقسیم بندی انواع دستگاه چاپ بنر
توضیحات انتخاب دستگاه چاپ بنر

چاپ دیجیتال در عرصه لارج‌فرمت به دو دسته کلی این‌دور و اوت‌دور تقسیم‌بندی می‌شود و نتیجه نهایی را براساس نحوه نورپردازی انجام می‌دهد. نورپردازی در دو نوع بک‌لایت و فرانت‌لایت هستند

دستگاه‌های چاپ معمولا از نظر ابعاد چاپ به دو دسته Large Format و Wide Format تقسیم‌بندی می‌شود. دستگاه‌های Large Format معمولا تا عرض دو متر را ساپورت می‌کنند و دستگاه‌های Wide Format معمولا 3 تا 5 متر را ساپورت می‌کنند. اما دستگاه‌های لارج فرمت نیز خود به دو دسته indoor و outdoor تقسیم بندی می‌شوند. نتیجه نهایی آنها معمولا بر اساس نحوه نورپردازی‌شان است. شایان ذکر است که نور پردازی در دو نوع بک لایت و فرانت لایت تقسیم بندی می‌شود.

دستگاه چاپ بنر از نظر نوع جوهر مصرفی هم به چند نوع تقسیم بندی می‌شوند

1-انواع دارای و پیگمنت این دستگاه‌ها حداکثر عرض 150 سانت را پشتیبانی می‌کنند و جوهرهای مصرفی در این نوع از نوع جوهر حلال در آب، بدون بو و با ضرر خیلی کم برای محیط زیست هستند. کیفیت پیکسل این نوع دستگاه چاپ بنر فوق‌العاده ریز بوده ولی درخشندگی رنگی کمی دارد. همچینین سرعت چاپ در این نوع چاپگر کم است و معمولا کمتر از 5 متر در ساعت است.

می‌توان گفت این نوع همان پرینترهای خانگی هستند اما با قد و قواره بزرگ‌تر.در این نوع محصول چاپ شده برای دوام بیشتر باید لمینت شوند برای تصاویری که لازم است از فاصله بسیار از نزدیک دیده شوند و کاربرد خارجی نداشته باشند پیشنهاد می‌شوند. همچنین قیمت جوهرها در این نوع اگر از کارتریج‌های استاندار شرکت اصلی استفاده شود فوق‌العاده بالا است و اگر از جوهرها و کارتریج‌های غیر شرکتی استفاده شود کمی معقول و مطلوب است. مدل‌های معروف موجود در ایران hp - epson - canon – lecai هستند.

2- اکو سالونت و مید سالونت و جوهر مخصوص پارچه، پیگمنت این دستگاه‌ها حداکثر عرض 3.2 متر را پشتیبانی می‌کنند به علاوه جوهر محلول در حلال ویژه با ضرر کم برای محیط زیست و کاربر با بوی کم و با کیفیت پیکسلی ریز است. درخشندگی رنگ این نوع معمولا خوب است .سرعت چاپ این دستگاه چاپ بنر معمولا متوسط زیر 25 متر در ساعت است و برای کیفیت عالی البته جدیدا دستگاه‌هایی با سرعت‌های خیلی بالاتر هم آمده‌اند. قیمت جوهرهای آنها اگر از کارتریج‌های استاندار شرکت اصلی استفاده شود فوق‌العاده بالا ولی در صورتی که از جوهرها و کارتریج‌های غیر شرکتی استفاده شود معقول و مطلوب.

3 - جوهرهای سالونت بیشترین عرضی که پشتیبانی می‌کنند 7 متر است. جوهر محلول آن که به صورت حلال ویژه است برای محیط زیست مناسب نیست و بوی بسیار زیادی دارد. کیفیت پیکسلی آن در هر دو نوع ریز و درشت موجود است. دارای درخشندگی و کیفیت پشت نور عالی‌ای هستند. همچنین این دستگاه سرعت چاپ بسیار بالایی بالغ بر 250 متر در ساعت دارد. مزیت این دستگاه‌ها قیمت بسیار مناسب جوهرهای آن است که معمولا بین لیتری 20تا 45 هزار تومان است. مدل‌های معروف آن که در ایران هم موجود هستند شامل jet-i - Dgi - Mutoh – Metsa هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوهن پیشه

فروش و عرضه جدیدترین محصولات و مدل های دستگاه چاپ بنر و دیگر دستگاه های کپی، برش کاغذ، دستگاه چاپ بنر اکوسالونت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی