اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970719321299947

ماجراجویی در دنیای سینما با برنامه‌های ویدیویی سایت «ملودایو»

کد: 13970719321299947

https://goo.gl/TEMMzo

، (اخبار رسمی): با ویدیوهای جذاب سایت ملودایو به پشت صحنه‌های شگفت‌انگیز سینما و ناگفته‌های موسیقی متن سینما سفر کنید. با مستندهای دیدنی سایت ملودایو داستان‌های باورنکردنی تولید موسیقی متن بهترین فیلم‌های سینمایی را ببینید.

ماجراجویی در دنیای سینما با برنامه‌های ویدیویی سایت ملودایو؛‌‌
ماجراجویی در دنیای سینما با برنامه‌های ویدیویی سایت «ملودایو»

ملودایو وب‌سایتی برای ثبت لحظات دیدنی و شنیدنی تاریخ صد ساله‌ی سینما و صنعت موسیقی است، تیم وب‌سایت ملودایو مجله‌ای مفصل با مطالب خواندنی، ویدیوهای دیدنی و موسیقی‌های شنیدنی تهیه کرده است تا علاقه‌مندان به جای آنکه مجبور باشند مدام خبرهای تکراری و خشک و خالی را بخوانند، بخت تماشای برنامه‌های ویدیویی را پیدا کرده که اسرار مگوی سینما و صنعت موسیقی متن را برای آنها فاش می‌کنند.    

ملودایو بیش‌تر از یک‌سال و اندی است که مهمان مخاطبان و سینمادوستان ایرانی شده است و در همین مدت کوتاه به لطف حضور طرفدارانی که سینما را علاوه بر تصویر و فیلمبرداری، هنر صدا و آهنگسازی نیز می‌دانند به مرجعی تخصصی برای نقد و بررسی موسیقی متن فیلم‌های سینمایی تبدیل شده است. البته این سایت در کنار انتشار نقدهای تخصصی با تهیه‌ی ویدیو و کلیپ‌های جذاب از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی، ‌موفق شده است تا تماشاگران را در کنار منتقدان با موسیقی متن فیلم‌های سینمایی بیشتر آشنا کند.  

سایت ملودایو بعد از نزدیک به دو سال فعالیت در بخش‌ها و ژانرهای متنوعی محتوا تولید می‌کند، نظرسنجی‌های انجام شده از کاربران نشان می‌دهد که این تنوع موضوعی طرفداران زیادی در بین مخاطبان سایت دارد و وب‌سایت ملودایو را به یکی از منحصربه‌فردترین مجلات اینترنتی در میان سایت‌های فارسی‌زبان تبدیل کرده است. در ادامه بخش‌های مختلف سایت ملودایو معرفی خواهد شد. در آینده‌ی نزدیک بخش‌های بیش‌تری به سایت ملودایو اضافه خواهد شد و این سایت به زودی زود، مخاطبان علاقه‌مند به سینما و آهنگسازی را با خدماتی تازه غافلگیر خواهد کرد.

با مشاهده‌ی گفتگوهای پرشور برنامه‌های ویدیویی ملودایو از پشت‌صحنه‌ی موسیقی متن فیلم‌های سینمایی باخبر شوید

پادکست‌های گپ‌دایو یکی دیگر از تولیدات استودیو  ملودایو است که تمام آنچه سینمادوستان می‌خواهند را با خود دارد! به عنوان نمونه این پادکست‌ها برخلاف بسیاری از برنامه‌های رادیویی که این روزها در اینترنت پخش می‌شوند، هم صوتی هستند و هم تصویری؛‌ یعنی اگر دوست داشته باشید می‌توانید فایل کم‌حجم و صوتی پادکست را دانلود کنید و گوش کنید یا اگر تمایل داشته باشید فایل تصویری و باکیفیت را تماشا کنید.

در پادکست‌های گپ‌دایو از تمام ناشناخته‌های دنیای موسیقی متن، موسیقی بی‌کلام و ساندترک‌های فیلم سینمایی صحبت می‌شود و علاوه بر تمام این‌ها جذاب‌ترین اتفاقات پشت صحنه‌ی فیلم نیز برای مخاطب نمایش داده می‌شود. در پادکست‌های گپ‌دایو جدیدترین و محبوب‌ترین تولیدات سینمایی بررسی می‌شوند تا از این طریق مخاطب هم در جریان آخرین فیلم‌های اکران شده باشد و هم با ماندگارترین آثار سینما آشنا شود.

دست آخر هم اینکه پادکست‌های گپ‌دایو فرصتی برای گفتگوی طرفداران و اهالی سینما با یکدیگر است. هر قسمت از پادکست گپ‌دایو با بررسی فیلمی جدید از مخاطبان درخواست می‌کند تا آن‌ها نیز از طریق درج دیدگاهشان در سایت ملودایو نظراتشان را در مورد پربیننده‌ترین فیلم‌های سینمایی به گوش جهانیان برسانند.

زندگی با موسیقی ستودنی‌تر است و سینما به لطف آهنگسازی زنده‌تر و دوست‌داشتنی‌تر،‌ همانطور که سایت ملودایو به خاطر حضور موسیقی خواندنی‌تر و دیدنی‌تر شده است. علاقه‌مندان تنها با یک کلیک می‌توانند لذت مدام تماشا و شوق همیشگی شنیدن را در ملودایو همراه داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملودایو

ملودایو وب‌سایتی برای ثبت لحظات دیدنی و شنیدنی تاریخ صد ساله‌ی سینما و صنعت موسیقی است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]