اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970724322216066

رویداد رشدینو؛ دورهمی رشد کسب و کارها

کد: 13970724322216066

https://goo.gl/ysAfg5

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد روشدینو فصل 3 اپیزود 3، موضوع رویدادی است که روز شنبه 28 مهرماه ساعت 18تا 20، به همت مجموعه رشدینو و با اسپانسری اخبار رسمی برگزار می‌شود.

رویداد رشدینو دورهمی رشد کسب و کارها
رویداد رشدینو؛ دورهمی رشد کسب و کارها

از تمامی علاقه‌مندان به بازاریابی و فروش بیشتر در درجه اول و در درجه دوم هک رشد کسب‌و‌کارهای ایرانی دعوت می‌شود تا در این رویداد حضور داشته باشند

این رویداد با حضور مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی و امیر صادقوند مدیر پروژه بازی فندق در کافه خرد برگزار خواهد شد.

موضوع این هم‌نشینی در ابتدا بررسی هک رشدی که در اخبار رسمی اتفاق افتاده است. در بخش دوم این برنامه در خصوص این صحبت خواهد شد که چگونه بازی فندق به این موفقیت رسیده و هک رشد انجام داده است.

از تمامی علاقه‌مندان به بازاریابی و فروش بیشتر در درجه اول و در درجه دوم هک رشد کسب و کارهای ایرانی دعوت می‌شود تا در این رویداد حضور داشته باشند.

گفتنی است رویداد رشدینو به همت امیرحسین اسلامی برای اولین بار در اردیبهشت ۹۵ برگزار شد و هر ماه نیز برگزار شده و در آن به معرفی دو کسب و کاری که در کمترین زمان ممکن به بیشترین رشد رسیده‌اند می‌پردازد. مجموعه اخبار رسمی در نقش حامی رسانه‌ای در کنار تیم رشدینو قرار گرفته‌ و به بازنشر اخبار این رویداد خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط و حضور در رویداد رشدینو می‌توانند به آدرس https://evand.com/events/roshdino21 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]