اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970907330486066

در دوره آموزشی برندسازی شخصی امید ملائکه در اخبار رسمی عنوان شد:

بالن باشید نه بادکنک

کد: 13970907330486066

https://goo.gl/pDzZCx

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی برندسازی شخصی در تاریخ ششم آذرماه در اخبار رسمی برگزار شد. مدرس این دوره امید ملائکه مدیر و موسس سایت ایران برندینگ و دانش‌آموخته گرایش Emba بازاریابی، مربی و مدرس برندسازی بود.

بالن باشید نه بادکنک
بالن باشید نه بادکنک
بالن باشید نه بادکنک
بالن باشید نه بادکنک

اخبار رسمی در راستای ارتقای سطح دانش تخصصی کارمندان خود، در تاریخ ششم آذر ماه میزبان امید ملائکه مربی و مدرس دوره‌های برندسازی بود.

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ فرایندی برای ایجاد تصویری شخصی در اذهان است که بیانگر هویتی شفاف، واقعی و جذاب از فرد است.

دوره آموزشی برندسازی شخصی (Personal Branding) در پاسخ به سوال که چرا باید برندسازی شخصی انجام داد؟ برگزار شد. درا ین دوره امید ملائکه با اشاره مدل‌های تکنیکی برای برندسازی شخصی به اهمیت آن در فروش بهتر هر سازمان پرداخت.

امید ملائکه مدرس این دوره با اشاره به این که موفقیت یک طیف است و برند شخصی در واقع همان هویت شخصی است و بیانگر انگشت شمار بودن فرد است نه انگشت نما بودن او، به چهار مدل اصلی برند اشاره کرد و گفت: در ده سال آینده برند شخصی، بهترین نوع برند خواهد بود و برند یک شخص نشانگر هویت، اعتبار، قدرت، عیار و اسلحه او است.

وی در ادامه مدل‌های گوناگون برندسازی شخصی را مطرح کرد و پایه برندسازی شخصی را مقاله‌ای به نام The Brand called You، نوشته تام پیترز در سال 1998 دانست و گفت: برند شخصی در واقع نمایش من مطلوب است و برند شخصی فروش مشهوریت یا معروفیت فرد نیست بلکه برند شخصی همان فروش مطلوب و محبوب من است.

در انتهای این کارگاه آموزشی، امید ملائکه با بیان جمله «بالن باشید نه بادکنک»، خودشیفتگی، خودخواهی، نوسان و هیجان را عوامل عدم موفقیت پرسنال برندینگ نامید و گفت: داشتن هارمونی و تمرکز در موفقیت نقش اساسی دارد و رعایت چهار اصل تخصص، تمایز، تناسب و تداوم در پرسنال برندینگ بسیار مهم است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارگاه‌های آموزشی برندسازی شخصی و مطالعه مقالات مرتبط در این خصوص  می‌توانند به سایت ایران برندینگ  به آدرس ombc.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی