اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709083306710341

حفاظ سازه، تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی

کد: 139709083306710341

https://goo.gl/DwwgCC

، تهران , (اخبار رسمی): حفاظ سازه از تولیدکنندگان حفاظ روی دیوار با نام‌های حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته‌ای، حفاظ نیزار و حفاظ لیلیوم است. حفاظ شاخ گوزنی امروز از بهترین انواع نرده حفاظ‌های روی دیوار است که با توجه به بازدارندگی و ایمن بودن از محبوب‌ترین انواع حفاظ روی دیوار است.

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و ساخت انواع نرده حفاظ روی دیوار ،قیمت حفاظ نرده
تصویر از حفاظ لیلیوم نصب شده در مرز داران تهران با رنگ سفید وترکیب طلایی جهت بالا بردن امنیت ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی و انواع آن، ایمن‌ترین نوع حفاظ روی دیوار است. برای انتخاب بهترین حفاظ برای محل زندگی و کار باید همیشه دقت داشت که این حفاظ به اندازه ساختمان عمر خواهد داشت و در عین حال با امنیت جان و مال خانواده و ساکنان سر و کار دارد. بنابراین برای انتخاب حفاظ باید محصولاتی را انتخاب کرد که استانداردهای تولید در آن رعایت شده باشند بسیاری از تولیدکننده‌های حفاظ شاخ گوزنی از ابزار و دانش تولید محصول باکیفیت برخوردار نیستند.

برای سفارش حفاظ باید از کارگاه‌های متفرقه که لیست قیمت پایین آنها را به وفور می‌توان در اینترنت پیدا کرد؛ باید دوری کرد. این افراد برای سود بیشتر، از نام محصولات کارخانه‌های بزرگ استفاده می‌کنند و با قیمت پایین‌تری خدمات خود را به خریداران پیشنهاد می‌دهند. باید بدانید این ارزانی بی دلیل نیست و با کم فروشی در وزن و ضخامت محصول، نوع جوش و نوع رنگ بی‌کیفیت به دست آمده است.

به عنوان خریدار باید بدانید که شما در قبال حوادث جانی در حین نصب حفاظ روی دیوار مسئول هستید و در صورتی که تیم نصب بیمه نباشند و دچار حادثه جانی شوند؛ خسارت جبران‌ناپذیر مالی و روحی گریبان شما را به عنوان خریدار و کارفرما خواهد گرفت.

تیم حفاظ سازه در این مقاله سعی کرده است اطلاعات کافی در مورد انواع حفاظ روی دیوار و به خصوص انواع مدل حفاظ شاخ گوزنی و همچنین نحوه ساخت و نصب آن ارائه کند. در این مقاله نحوه  شناسایی فروشنده‌های سودجویی که تنها به منفعت خود فکر می‌کنند  معرفی و روش‌هایی که بواسطه آن مشتری را فریب می‌دهند بیان خواهد شد تا بتوان با دید روشن‌تری نسبت به خرید حفاظ ساختمان برای حفاظت از خود و  افراد خانواده اقدام کرد:

از حصار تا حفاظ

انسان‌های اولیه برای حفاظت از محل زندگی در برابر مهاجمان و همچنین حیوانات،  اقدام به حصارکشی اطراف محل زندگی خود می‌کردند. الوارهای چوبی که به صورت عمودی در زمین فرو می‌کردند و تعدادی از الوارهای نوک تیز را رو به بیرون قرار می‌دادند. این روش شناخته شده‌ای است که در قدیم استفاده می‌شد ولی با ظهور زندگی مدرن و شهرنشینی و همچنین ساخت خانه‌هایی به شکل مرسوم و رایج امروزی این روش‌های سنتی به کنار رفت.

دیوارکشی دور ساختمان اولین گزینه برای حفاظت از محیط داخلی ملک در برابر عوامل خارجی است. ولی دیوارها به تنهایی برای تامین امنیت ساختمان کافی نیستند. سارقان به راحتی از روی دیوارها عبور کرده و وارد حریم خصوصی می‌شوند. در نتیجه احساس نیاز به مکملی برای دیوارهای ساختمان، بحث حفاظ روی دیوار به میان آمد.

چرا از حفاظ استفاده کنیم؟

پاسخ این پرسش را توصیه‌های امنیتی پلیس شهری بارها داده است: بیش از 70 درصد سارقین، موردی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که دسترسی راحت‌تری به آن داشته باشند. نمونه‌ای که پلیس شهری عینا از آن نامبرده بود سرقت از پراید بود: عدم وجود دزدگیر، استفاده نکردن از قفل فرمان، پارک کردن در کوچه‌های خلوت و تاریک و …) کار سارقین را برای انتخاب گزینه‌ای برای سرقت آسان می‌کند.

در سرقت از ساختمان‌ها، یکی از موثرترین نواقص امنیتی، وجود دیوارهای کوتاه یا عدم نصب حفاظ روی دیوار است. بسیاری از مردم در حفظ حریم خصوصی خود در این مورد کوتاهی می‌کنند. در حالی که با استفاده از انواع حفاظ شاخ گوزنی می‌توان با ایجاد حفاظی ایمن  بر روی دیوار؛ عملا سارقین را به فکر انتخاب ساختمان‌های دیگری بیاندازد که دردسر کمتری برای نفوذ به آن دارند.

حفاظ روی دیوار

برای سالیان متمادی از حفاظ‌های میله‌ای (سرنیزه‌ای- آبشاری) به عنوان تنها گزینه برای این منظور استفاده می‌شد. ولی این حفاظ‌ها مشکلات امنیتی بزرگی داشتند: افراد به راحتی می‌توانستند روی دیوار و کنار این حفاظ‌ها بایستند و با ابزارهای مختلف از روی آن عبور کنند یا به راحتی یکی از این میله‌ها را بریده یا خم کنند و از آن عبور کنند. از طرفی با اهمیت پیدا کردن نمای ساختمان در جوامع امروزی، شکل میله‌ای این نوع حفاظ روی دیوار به زیبایی نمای ساختمان آسیب می‌زد.

با درک مشکلات امنیتی حفاظ‌های قدیمی و با توجه به بالا رفتن آمار سرقت از منازل و ساختمان‌ها؛ کارشناسان صنعت ساخت‌وساز به فکر طراحی حفاظ‌هایی افتادند که  نواقص حفاظ‌های قدیمی را برطرف کرده و امنیت حداکثری را برای هر نوع ساختمان تامین کند. حاصل این تحقیقات به طراحی نسل جدید حفاظ‌های روی دیوار انجامید:

حفاظ شاخ گوزنی (ایمنی – زیبایی)

حفاظ شاخ گوزنی چیست:

حفاظ شاخ گوزنی مانند بسیاری از ابداعات و اختراعات بشر از طبیعت الهام گرفته است. این حفاظ با الهام از راهکاری که خالق هستی برای دفاع در اختیار گوزن قرار داده؛  طراحی و ساخته شده است. حفاظ شاخ گوزنی تراکمی از میله‌های برنده و نوک تیز فلزی است که به صورت نامنظم به هم متصل شده و با ایجاد حجم مناسب روی دیوار و با ارتفاع مناسب، مانع عبور افراد می‌شود. با توجه به نیاز بازار و همچنین در نظر گرفتن توان مالی، انواع مختلفی از حفاظ‌های شاخ گوزنی طراحی و ساخته شده است. در نتیجه افراد با هر نوع توان مالی می‌توانند گزینه‌ای برای انتخاب داشته باشند.

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ آبشاری (میله‌ای-نیزه‌ای)

بازدارندگی:

مهمترین برتری انواع حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با حفاظ‌های قدیمی، فاکتور بازدارندگی است. همانطور که پیش‌تر نیز توضیح داده شد در حفاظ‌های قدیمی (حفاظ آبشاری)، سارقین به راحتی روی دیوار رفته و شانس خود را برای عبور از آن امتحان می‌کردند. با اینکه غالبا موفق به عبور می‌شدند ولی در مواردی هم که موفق نمی‌شدند در عمل چیزی از دست نمی‌دادند. ولی در حفاظ شاخ گوزنی امتحان کردن این شانس هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت. وقتی سارق از پایین دیوار به حفاظ شاخ وزنی روی دیوار و ده‌ها میله فلزی نوک تیز و برنده آن می‌نگرند که تمام لبه خارجی دیوار را پوشش داده عملا از تصمیم برای عبور از این حفاظ‌ها منصرف خواهد شد. زیرا هر نوع تماس با این لبه‌های برنده که مانند چاقو تیز شده‌اند باعث صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

پوشش کامل حفاظ روی دیوار:

عامل بعدی، پوشش عرض دیوار توسط حفاظ شاخ گوزنی است که در صورت نصب صحیح،  مانع از بالا رفتن و ایستادن سارق روی دیوار می‌شود. در حالی که در حفاظ‌های میله‌ای قدیمی هیچ پوشش عرضی روی دیوار وجود ندارد و این میله‌ها عملا حتی به سارق در بالا رفتن از دیوار کمک هم می‌کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با حفاظ برتر می‌توانند با شماره 09124403540 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]