اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970917332066066

سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز

کد: 13970917332066066

https://goo.gl/iynJxh

، تهران , (اخبار رسمی): سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز، با رویکرد ارتقای کیفیت زندگی در تاریخ 21 و 22 آذر برگزار خواهد شد.

سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز
سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز

کشورهای پیشگام سال‌ها است که با به کارگیری علم طراحی محصولات و خدماتی ساخته‌اند که آنها را به پیشروی جهان تبدیل کرده است. محصولاتی که به واسطه کاربرد فراوان‌شان به نوعی تعیین‌کننده سطح کیفیت زندگی هستند.

«کنفرانس تجربه کاربر شیراز» هر ساله با رویکرد« ارتقای کیفیت زندگی» با حضور طراحان،‌ صاحبان کسب‌و‌کار، مدیران محصول و علاقه‌مندان به طراحی برگزار می‌شود.

اهداف این کنفرانس عبارتند از:

  • ترویج تفکر طراحی در کارآفرینی و نو ارزش‌آفرینی
  • ترویج فرهنگ اهمیت به رضایت بخشی در محصولات و خدمات
  • فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقای سطح کیفیت زندگی
  • معرفی و گسترش شبکه متخصصین تجربه کاربری

همچون روند هر ساله این کنفرانس، افراد مشتاق طرح پیشنهادی خود را برای کمیته علمی، در مدت زمان مقرر شده ارسال کرده و پس از بررسی کمیته علمی، سخنرانان این کنفرانس انتخاب می‌شوند و در تاریخ 21 و 22 آذرماه 1397، واقع در سالن سینا صدر شیراز در دانشگاه علوم پزشکی، در مقابل 450 شرکت کننده، سخنان خود را ایراد خواهند کرد.

دکتر بیژن آریانا، استادیار دانشگاه لنکستر انگلستان، دکتر فاطمه کمالی، محقق تجربه کاربر دانشگاه کویینزلند استرالیا و دکتر بهاره براتی، مدرس و محقق در دانشگاه دلفت هلند، اعضای کمیته علمی سومین کنفرانس تجربه کاربر شیراز، به کارگردانی، امید امرایی، بنیان‌گذار جامعه طراحی تجربه کاربر شیراز، پس از بررسی تمامی مقالات و ویدئوهای کوتاه ارسال شده به دبیرخانه این کنفرانس، نام 8 سخنران این دوره از کنفرانس را اعلام کردند.

  • صمد خطیبی، هم‌بنیان‌گذار باهمزی
  • کیارش امالی وند خامنه، طراح ارشد تجربه کاربری در دیجی‌کالا
  • شهرزاد میرجهان، فوق لیسانس تفکر دیزاین از دانشگاه پلی تکنیک هنک‌کنگ
  • حسین سپری، مدیر طراحی گروه طراحی سپیدار
  • تینا نبی‌زاده، تحلیلگر کسب‌و‌کار و مدیر محصول در دیجی‌کالا
  • سهراب مستقیم، مدیر محصول فربودانگاره
  • محسن مولایی نسب، مدیر عامل و بنیان‌گذار دومینو انرژِ
  • سامان موسوی، توسعه دهنده کسب‌وکار در خدمات هوشمند خودرو چارچرخ

دکتر بیژن آریانا، در رابطه با رویکرد انتخاب سخنرانان اذعان داشت که « ما چندین فاکتور کلی برای انتخاب موضوعات ارائه در نظر گرفته بودیم. مهم‌ترین فاکتور محتوای ارائه است. تمرکز ما برای انتخاب ارائه‌ها، موضوعاتی بودند که در ایران کمتر شناخته شده هستند و این در حالی است که در شرایط کاری امروزی، به این موضوعات نیاز بیشتری است».

نحوه ارائه و توانایی ارائه سخنرانان به عنوان دومین فاکتور و فراگیر بودن موضوعات برای تمامی مخاطبان به عنوان سومین فاکتور نیز از عوامل تاثیرگذار برای انتخاب سخنرانان است.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به سایت این رویداد مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]