اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970919332626066

مدیرعامل جدید شستا بر شفافیت در عملکرد این گروه سرمایه‌گذاری تاکید کرد

کد: 13970919332626066

https://goo.gl/3HBcKf

، تهران , (اخبار رسمی): محمد رضوانی‌فر مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی را از جمله کارهای خود در مسئولیت جدید دانست و به اهمیت شفافیت در عملکرد این سازمان تاکید کرد.

مدیرعامل جدید شستا بر شفافیت در عملکرد این گروه سرمایه‌گذاری تاکید کرد
مدیرعامل جدید شستا بر شفافیت در عملکرد این گروه سرمایه‌گذاری تاکید کرد

دکتر محمد رضوانی‌فر پس از انتصاب خود به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین ریاست جمهوری در اطلاع‌رسانی شفاف از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادها به مردم، گروه سرمایه‌گذاری شستا به این دستورات مسئولان نظام جامه عمل پوشانیده و گزارش‌های متعددی در این راستا به مردم داده خواهد شد.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را از جمله اولویت‌های کاری خود در مسئولیت جدید عنوان کرد و گفت: با کمک کارکنان خدوم مجموعه، برای افزایش راندمان اقتصادی با استفاده از رویکرد بنگاه داری علمی در شستا تلاش خواهیم کرد.

رضوانی‌فر با تاکید بر استفاده از نیروهای داخلی گروه سرمایه گذاری تامین اجتماعی از به کارگیری مدیران متخصص، متعهد و جوان فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی در شرکت‌های تابعه این گروه خبر داد و گفت: به طور مسلم، موفقیت یک مجموعه در هماهنگی و شناخت مدیران مجموعه از نیروهای سازمانی است که در این راستا، پیگیری‌های لازم در دوره مدیریت جدید شستا اعمال خواهد شد.

دکتر رضوانی‌فر دارای مدرک Ph.D از دانشگاه علامه طباطبایی است که سکان هدایت بزرگترین مجموعه سرمایه‌گذاری اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی را تحویل گرفته است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به رزومه علمی و  اجرایی محمد رضوانی‌فر، برنامه‌های کلیدی او، نقش مهمی در ارتقاء کیفیت و بازدهی بیش از ده‌ها  شرکت تابعه گروه سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی و بهبود وضعیت مالی این سازمان با توجه به طیف عظیم جامعه کارگری و بازنشستگان زیر مجموعه این سازمان خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه