اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970920332826943

یلدای شگفت‌انگیز افق فرا ویژن

فروش ویژه محصولات افق به مناسبت شب یلدا

کد: 13970920332826943

https://goo.gl/biPwp5

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت افق فرا ویژن مطابق رسم دیرین خود 10 روز مانده به بلندترین شب سال جشنواره ویژه یلداس شگفت انگیز را برگذار می‌کند، امسال کلیه محصولات دستگاه حضور و غیاب، نرم افزارهای مرتبط و دوربین‌های مداربسته شامل تخفیف 5 تا 25 درصدی شده‌اند.

فروش ویژه محصولات افق به مناسبت شب یلدا
فروش ویژه محصولات افق به مناسبت شب یلدا

فروش ویژه 5 تا 25 درصدی محصولات افق به مناسبت شب یلدا

طبق رسم و سنت دیرین، شرکت افق فرا ویژن امسال هم 10 روز مانده به شب یلدا جشنواره شگفت انگیز یلدای افق برگزار می‌کند و کلیه محصولات دستگاه حضور و غیاب، نرم افزارهای مرتبط و همچنین دوربین‌های مداربسته از 5 تا 25 درصد شامل تخفیف خواهد شد.

انتظار می‌رود در شرایط اقتصادی کنونی که با توجه به کاهش نرخ ارز همچنان قیمت محصولات وارداتی و تولید داخل با رشد مواجه است و کاهشی قیمتی مشاهده نمی‌شود، جشنواره‌های این چنینی بتواند نیاز مدیران و بخش‌های مدیریت جامعه را به صورت موقف تامین کند.

یکی از کامل‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب افق فرا ویژن که دارای قیمت 1850000 تومان بود در جشنواره با قیمت 1470000 تومان به فروش می‌رود و دارای 4 سال گارانتی سنسور اثر انگشت نیز است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از فروشگاه افق فرا ویژن به آدرس www.ofvco.com دیدن کرده و تخفیف‌های شگفت انگیز آن را مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف