اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980808417246943

نرم افزار تحت وب IOSOFT

نرم افزار اتوماسیون حضور و غیاب تحت وب به نام آی او سافت

کد: 13980808417246943

http://bit.ly/2NzXS0B

، تهران , (اخبار رسمی): علاقمندان به دنیای اینترنت و برنامه و بازی‌، حتما نام برنامه‌های تحت وب را شنیده‌اند.برنامه‌های تحت وب، که به آن‌ها Web App می‌گویند، در واقع برنامه‌هایی هستند که در یک سرور وجود دارند و از طریق مرورگر، امکان دسترسی به این برنامه‌ها فراهم می‌شود.

نرم افزار اتوماسیون حضور و غیاب تحت وب به نام آی او سافت
نمایی از نرم افزار حضور و غیاب افق فرا ویژن به نام آی او سافت

مزیت برنامه‌های تحت وب در این است که کاربر نیازی به دانلود برنامه یا نرم افزار مخصوصی ندارد. کاربر با داشتن اینترنت و یکی از مرورگرهای نصب شده، به این برنامه‌‌ها دسترسی پیدا می‌کند. محدودیتی در استفاده از وِب اَپ ها وجود ندارد؛ هر کمپانی و موسسه‌ای می‌تواند برای سهولت دسترسی کاربرانش این وب اپ‌ها را داشته باشد.

همه برنامه‌ها، ممکن است برای همه سیستم عامل‌های گوشی و رایانه وجود نداشته باشند، اما برنامه‌های تحت وب، دیگر محدود به سیستم‌ عامل‌ها نیستند و با هر سیستم عامل و دستگاهی که امکان مرور صفحات اینترنتی را داشته باشند، قابل دسترسی هستند.

وب اپ‌ها چگونه کار می‌­کنند؟

وب اپ‌ها نیازی به دانلود ندارند، چرا که خود در بستر اینترنت هستند. چگونگی عملکرد برنامه‌های تحت وب به این صورت است که سرور‌های اینترنتی برنامه مورد نظر، در خواست کاربران را دریافت و مدیریت می­‌کنند. سرورهای اپلیکیشن درخواست‌ها کامل و آن‌ها را پردازش می­‌کنند و در نهایت، پایگاه اطلاعاتی وب اپ،  اطلاعات ورودی و محرمانه کاربر را بصورت رمز نگاری شده در خود ذخیره می­‌کند.

نرم افزار تحت وب IOSOFT چه کاربردی دارد؟

یکی از نمونه‌های وب اپ‌ها در ایران، نرم افزار حضور و غیاب iosoft است، دسترسی به این نرم افزار از طریق مرورگر اتفاق می‌افتد و امکانات کاملی برای کاربرانش فراهم می‌­آورد. نیازی به نصب این نرم افزار نیست و از هر جایی که اتصال به اینترنت میسر باشد، می‌توان با هر سیستم عاملی آن را اجرا کرد و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، به پنل یا داشبورد کاربری خود دست پیدا کرد که خلاصه‌ای از عملکرد به علاوه سه گزینه متداول و پر کاربرد برای افراد نمایش داده می­‌شود.

کارکرد ماه جاری و ماه قبل به صورت یک نمودار خوانا به تصویر در آمده است.

سه گزینه پرکاربرد درخواست مرخصی، درخواست مأموریت و درخواست جابجایی شیفت، در بالای نمودار وجود دارند که به راحتی می­‌توان هر کدام از این سه عملیات را، در صورت نیاز انجام داد. تاریخ و ساعت ورود و خروج ۱۰ روز اخیر، در داشبورد قابل مشاهده است که در صورت نیاز می‌­توان گزارش روزهای بیشتر را نیز دید.

سمت راست صفحه اصلی پنل کاربری، یک منوی کامل از تمامی گزینه‌های مورد نیاز کاربران قرار گرفته است. این گزینه‌ها برای کاربران (چه کارمندان و چه رئیس ها) به صورت واضح در دسترس هستند و هیچ درخواستی نیاز به دانش خاصی نمی­‌خواهد و همه کارمندان به راحتی درخواست خود را از طریق برنامه اعلام و ثبت می‌­کنند.

نرم افزار تحت وب iosoft، برای مدیران و کارمندان هر شرکتی مفید است. این وب اپ بسیار روان و دارای محیط کاربر پسندی است. دسترسی به همه گزینه­‌ها در آن بسیار آسان است و در نهایت یک برنامه کامل و بدون نقص در زمینه مدیریت حضور و غیاب و تمامی عملکردهای کارمندان و مدیران شرکت‌ها و موسسات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار