اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970924333656066

کارگاه تخصصی «روابط عمومی برای استارتاپ‌ها» برگزار می‌شود

کد: 13970924333656066

https://goo.gl/CdSvof

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی با عنوان «روابط عمومی» مواجه می‌شوید، چه چیزی در ذهن شما نقش می‌بندد؟ فکر می‌کنید کارکرد این بخش یا واحد در یک سازمان تجاری چیست؟ چه انتظاراتی می‌توان از آن داشت و چه خروجی‌هایی می‌بایست برای یک استارتاپ داشته باشد؟

کارگاه تخصصی «روابط عمومی برای استارتاپ‌ها» برگزار می‌شود
کارگاه تخصصی «روابط عمومی برای استارتاپ‌ها» برگزار می‌شود

طی چند سال گذشته، نقش و اهمیت روابط عمومی تحول زیادی را تجربه کرده و این تغییر، در حوزه‌ی کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها بیش از باقی صنایع بوده است. روابط عمومی فعال در یک استارتاپ می‌تواند ضمن توسعه‌ی آگاهی جمعی (awareness) پیرامون آن برند، روند رشد و تعالی کسب‌وکار را سرعت بخشد. روابط عمومی، دیگر محدود به «نشر خبر در رسانه‌ها» و «درج جوابیه در روزنامه‌ها» نیست و برخلاف گذشته که تنها به «واکنش» در مقابل رسانه‌ها می‌پرداخت، خود عامل «کنش» و تعامل مستمر با رسانه‌هاست. 

کارگاه روابط عمومی برای استارتاپ‌ها به بررسی شیوه‌های علمی و عملی [مبتنی بر شرایط رسانه‌ای کشور ایران] اجرای فعالیت‌های روابط عمومی متناسب با ویژگی‌های خاص استارتاپ‌ها می‌پردازد. پس از شرکت در این ورک‌شاپ:

  • درک بهتری نسبت به روابط عمومی و وظایف آن خواهید داشت.
  • توانایی تدوین برنامه‌ی جامع روابط عمومی استارتاپ خود را پیدا خواهید کرد.
  • امکان ایجاد رویکردی خلاقانه در مسیر ایجاد واحد روابط عمومی را بدست خواهید آورد.

مجید کثیری به عنوان موسس و مدیرعامل اخباررسمی، به عنوان مدرس مهمان حضور داشته و به توضیح روابط عمومی دیجیتال و برخی موردکاوی‌های واقعی از کارکردها و تاثیرات روابط عمومی می‌پردازد.

این کارگاه تخصصی با حمایت نویسش و اخبار رسمی در تاریخ ۲۹ آذرماه سال ۹۷ برگزار می‌شود. علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند به نشانی https://evand.com/pr مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]