اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971003335509207

ورود به بازارهای داخلی و جهانی

امکانات و امتیازهای یک سایت طراحی شده

کد: 13971003335509207

https://goo.gl/2xRJ5D

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای امروز نباید از اهمیت کسب و کار اینترنتی غفلت کنیم، بلکه باید تمامی امکانات را برای راه اندازی آنها فراهم سازیم.

امکانات وامتیازهای یک سایت طراحی شده
وب سایت مهمترین ابزار ارتباطی انسان

وب سایت مهمترین ابزار ارتباطی انسان در عصر ارتباطات و دنیای اینترنت است. تجارت الکترونیک یکی از با صرفه‌ترین و پر بازده‌ترین خدمات نوین دنیای امروز است

همه‌ شرکت‌ها و کسب‌وکارها به اهمیت استفاده از استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی پی برده‌اند و می‌دانند که برای رشد سریع در کسب و کار خود باید از آن استفاده کنند. یکی از ابزار‌ها و روش‌های مهمی که امروزه از آن به عنوان‌های مختلف استفاده می‌شود فناوری‌های دیجیتال است. با ظهور آن ایجاد تحول و پویایی در کسب و کارهای شرکت‌ها و تولید‌کنندگان و به طورکلی دنیای کسب‎وکار دچار تغییرات شده است و سرعت ورود به بازارهای داخلی و جهانی افزایش بیشتری پیدا کرده است.

برای اینکه یک کسب و کار بتواند موفق شود احتیاج به یک‌سری امکانات دارد تا با آن بتواند به دنیای دیجیتال قدم بگذارد این امکانات همان وب سایت است. بعد از طراحی سایت امکانات دیگری لازم است تا بتوان از طریق آن به هدف خود جامع عمل پوشاند لذا با توجه به نوع سایت طراحی شده امکانات دیگر را باید فراهم کرد. 

البته سایت‌ها را می‌توان با توجه به حوزه فعالیت و روش درآمد زایی آن به انواع مختلفی تقسیم کرد. که به قرار سایت‌های شرکتی، سایت‌های فروشگاه اینترنتی، سایت‌های آموزشی، سایت‌های تبلیغاتی، سایت‌های ویدیویی، سایت‌‌های دانلود، سایت‌های چند منظوره، سایت‌های مجله خبری و وبلاگی و... قابل تقسیم بندی هستند.   
                                                                        
برای ساخت یک وب سایت عواملی باید دست به دست هم دهند تا بتوان از آن استفاده بهینه کرد اولین قدم داشتن یک آدرس اینترنتی است که هم جذاب باشد و هم با کسب و کار مورد نظر سنخیت داشته باشد که بسیار مهم است. 

داشتن یک دامنه:

یک شناسه برای وارد شدن به دنیای اینترنت (نام اینترنتی ) است که بر روی وب سایت ایجاد می‌شود بعد از اینکه نام برای وب سایت انتخاب شود یک فضای میزبانی لازم است که این دامنه بر روی آن قرار گیرد. 

داشتن یک هاست:

هاستینگ در واقع میزبانی سایت در فضای اینترنت است و سایت از فضای سرور هاستینگ که از آن خریداری شده استفاده می‌کند. 

داشتن یک ایمیل:

یکی از اصلی‌ترین امکانات سایت داشتن ایمیل است. ایمیل‌ها به دو دسته تقسیم می‌شود: 

ایمیل‌های اختصاصی: به ایمیل‌هایی گفته می‌شود که بر روی هاست ایجاد می‌شود و با نشانی سایت (دامنه) مشخص می‌شود که بعد از @ قابل مشاهده است و برای استفاده در کسب و کار و تجارت حرفه‌ای و پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایمیل‌های اشتراکی: به ایمیل‌های گفته می‌شود که به وسیله شرکت‌هایی به صورت رایگان برای استفاده از آدرس عموم ارائه می‌شود مانند gmail@ و hotmail@ و yahoo@، چاپار، و...

اگر مایل هستید افرادی که از طریق ایمیل با آنها در ارتباط هستید دید مهمتر و حرفه‌ای‌تری به شما و کسب و کار شما داشته باشند لازم است از یک آدرس ایمیل زیر دامنه خود استفاده کنید. ایمیل شرکتی همان ایمیلی است که با نام یا دپارتمان کاری در دامنه شرکت فعال می‌شود. وقتی ایمیلی از آدرس خود ارسال می‌کنید عملاً برند تجاری و دامنه خود را نیز معرفی می‌کنید و این باعث معرفی بیشتر و تبلیغ برند تجاری و نام دامنه خواهد شد. 

وقتی فردی از آدرس ایمیلی، دریافت می‌کند می‌داند که می‌تواند به آدرس مراجعه کند و با کالا یا خدمات در وب سایت آشنا شوند. تمام ایمیل‌هایی که روزانه برای افراد مختلف ارسال می‌شود حاوی چنین تبلیغی و معرفی نامه‌ای برای وب سایت و برند تجاری خواهد بود. 

از دیگر امکانات یک سایت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد که عبارتند از: 

بهینه‌سازی و سئوی سایت، ارتباط با کاربران، پشتیبانی سایت، سازگاری با موبایل و تبلت، ظاهرزیبا صفحه سایت، دسته‌بندی منسجم فایل‌ها، چند زبانه بودن سایت در صورت ضرورت، لود شدن ( بالا آمدن سایت) بصورت استاندارد، امنیت سایت، داشتن اپلیکیشن در صورت ضرورت، آپدیت شدن یا به روز شدن سایت، دارا بودن خرید و فروش آنلاین، داشتن ارتباط با کاربران 
(خبرنامه) و...

وب سایت مهمترین ابزار ارتباطی انسان در عصر ارتباطات و دنیای اینترنت است. تجارت الکترونیک یکی از با صرفه‌ترین و پر بازده‌ترین خدمات نوین دنیای امروز است. تکنولوژی‌های جدید را امتحان کنید و به سمت بهترین بودن پیش بروید. در دنیای امروز نباید از اهمیت کسب و کار اینترنتی غفلت کنیم، بلکه باید تمامی امکانات را برای راه اندازی آنها فراهم سازیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]