اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710063362010341

پاسخ حفاظ برتر به سوالات متداول در مورد حفاظ شاخ گوزنی

کد: 139710063362010341

https://goo.gl/CYrWmZ

، تهران , (اخبار رسمی): در بین نرده حفاظ‌های روی دیوار حفاظ شاخ گوزنی از امنیت بیشتری برخوردار است. حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 90 سانتی‌متری و عرض 55 سانتی‌متری بهترین گزینه از لحاظ امنیت و قیمت است. در ساخت حفاظ شاخ گوزنی محدودیت ارتفاع وجود ندارد. تراکم حفاظ شاخ گوزنی در افزایش امنیت تاثیر مستقیم دارد.

پاسخ کارشناس حفاظ برتر در مورد سوالات متداول در مورد حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی حفاظ برتر

کدام مدل از حفاظ‌های شاخ گوزنی دارای امنیت بالاتری هستند؟

حفاظ‍‌های شاخ گوزنی به دلیل داشتن شاخ‌های تیز عبور از این نوع حفاظ‌ها را دشوار می‌کند اما باید در هنگام انتخاب حفاظ دقت داشت که حفاظی را انتخاب کرد که دارای عرض و ارتفاع و تراکم مناسبی باشد تا سارقین نتوانند به راحتی از آن عبور کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در چه ارتفاع‌هایی تولید می‌شود؟

حفاظ‌های شاخ گوزنی در ارتفاع‌های 50 الی 120 سانتی‌متری تولید می‌شود. اما باید در انتخاب ارتفاع حفاظ‌های شاخ گوزنی دقت داشت و حفاظی را انتخاب کرد که حداکثر کارایی را با توجه به ارتفاع دیوار ساختمان داشته باشد. از نظر اکثر کارشناسان ارتفاع 90 سانت بیشترین ضریب امنیت را با توجه به قیمت دارد.

عرض حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

حفاظ‌های شاخ گوزنی در مدل‌های متفاوت و هر مدل به نسبت کارایی که می‌تواند داشته باشد دارای عرض مناسب خود است که در انتخاب حفاظ باید علاوه بر عرض آن به مدل حفاظی که انتخاب می‌شود توجه کرد تا مناسب‌ترین عرض که برای انواع حفاظ به صورت استاندارد 50 سانتی‌متر است امکان عبور از حفاظ را به پایین‌ترین حد ممکن برساند. عرض حفاظ به‌ اندازه ارتفاع حفاظ اهمیت دارد.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید حفاظ باید به آن توجه داشت تراکم حفاظ است. انواع حفاظ‌هایی که در بازار موجود است قابلیت تراکم پذیری دارند و تراکم حفاظ‌ها رابطه مستقیمی با کارایی و قیمت حفاظ دارد هر چه تراکم بیشتر شود در نتیجه حفاظ با کیفیت و زیباتری ایجاد می‌شود.

از چه نوع میلگردی برای تولید حفاظ شاخ گوزنی استفاده می‌شود؟

نوردی با قطر 10 میلی‌متر به نظر برخی از مشتریان ضعیف بوده و یا به‌راحتی قابل خم شدن است این در حالی است که این تفکر اساسا درست نیست. در حقیقت اسکلت و ساختمان حفاظ شاخ گوزنی به‌گونه‌ای طراحی شده که امکان خم و شکستن شاخه‌ها به حداقل ممکن رسیده و به دلیل در هم تنیدگی شاخه‌ها حتی امکان برش دادن شاخه نیز وجود ندارد.

مزایای جوش co2 نسبت به جوش الکترود در صنعت حفاظ چیست؟

جوش الکترود ترد است و همچنین به دلیل اینکه به صورت خال جوش اعمال می‌شود بر اثر تکان‌های شدید به‌راحتی می‌شکند و به دلیل داشتن گل جوش باعث مشکلاتی در زمان رنگ‌آمیزی می‌شود؛ اما جوش نرم است و قابلیت اجرای دوطرفه را دارا است و همچنین به دلیل نداشتن گل جوش از مناسب‌ترین نوع جوش برای تولید حفاظ است که مشکلات بعد از رنگ‌آمیزی را مرتفع می‌سازد.

بهترین رنگ برای حفاظ شاخ گوزنی چه رنگی است؟

برای بالاتر بردن طول عمر حفاظ و زیبایی بیشتر بهترین روش رنگ‌آمیزی به روش الکترواستاتیک است زیرا در رنگ‌آمیزی به روش الکترواستاتیک رنگ به‌صورت پودری و به وسیله‌ی الکتریسیته به حفاظ می‌چسبد و بعد از پخته شدن در کوره شاهد رنگی باکیفیت است.

حفاظ شاخ گوزنی در چه رنگ‌هایی تولید می‌شود؟

حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول به رنگ‌های سفید و مشکی و قهوه‌ای سوخته و مشکی مسی و کرم در سطح بازار موجود است و به سلیقه مشتری می‌توان از رنگ‌های سفارشی برای رنگ‌آمیزی حفاظ استفاده کرد.

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

نصب حفاظ شاخ گوزنی توسط نصابان آموزش دیده انحام می‌شود. در نصب حفاظ از هر یک متر 2 سوراخ به عمق 15 سانتی متر با دلر ایجاد می‌شود. بعد سوراخ کاری دیوار با استفاده از چکش، میلگردهای 20 سانتی را درون این محل‌ها تعبیه کرده و از آن به عنوان محل جوش استفاده می‌کنند. در برخی از موارد هم با استفاده از پروفیل اقدام به شاسی‌کشی در سطح دیوار کرده و حفاظ‌ها را روی پروفیل جوش می‌دهند.

هزینه نصب حفاظ‌های شاخ گوزنی چقدر است؟

هزینه نصب حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله ارتفاع دیوار و پست و بلندی‌های موجود در دیوار، ولی معمولا هزینه نصب هر متر حفاظ شاخ گوزنی بین 8 الی 12 هزار تومان است.

قیمت حفاظ‌های شاخ گوزنی چقدر است؟

قیمت حفاظ شاخ گوزنی شاخ گوزنی بسته به تراکم و ارتفاع‌های مختلف تعیین می‌شود. میانگین قیمت موجود در بازار بین 30 الی 120 تومان است که نسبت به مدل‌ها، کیفیت‌ها، تراکم‌ها و بسیاری از عوامل دیگر قیمت‌ها متغیر است. مهمترین موردی که بتوان تشخیص داد قیمت حفاظ شاخ گوزنی چه‌قدر است مشخص کردن وزن هر متر از نرده حفاظ شاخ گوزنی است. وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی ضرب در قیمت میلگرد +هزینه‌های برش و رنگ و جوش معمولی (حدود 30 هزار تومان که در نوع کوره‌ای و جوش co2 این رقم به 50 هزار تومان هم می‌رسد)=قیمت تمام شده

نحوه پرداخت برای خرید حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته‌ای به چه صورت است؟

پس از محاسبه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و سایر خدمات و همچنین ارسال فاکتور اکثر تولیدکنندگان 40 درصد به‌عنوان پیش‌پرداخت و 60 درصد هنگام خروج از کارخانه دریافت می‌کنند. بهتر این است که در هنگام خرید نسبت به عقد قرارداد ومشخص کردن نحوه پرداخت اقدام شود. پرداخت 40 درصد به عنوان بیعانه و 40 درصد هنگام تحویل و 20 درصد الباقی بعد از نصب به نظر منطقی‌ترین نوع پرداخت حفاظ شاخ گوزنی است.

نحوه ارسال حفاظ شاخ گوزنی به سایر استان‌ها چگونه است؟

می‌توان از طریق تماس شرکت‌های تولید حفاظ شاخ گوزنی سفارش خرید حفاظ شاخ گوزنی را داده و خرید را انجام داد. اگر حفاظ شاخ گوزنی بیشتر از 30 متر باشد به صورت دربستی بار ارسال می‌شود (دربستی به نوعی از ارسال گفته می‌شود که با توجه به میزان حجم و وزن بار اقدام به اعلام و ارسال بار با خاور، نیسان و ماشین‌های های دیگر می‌شود). در صورتی که سفارش کمتر از 30 متر باشد به صورت رو باری حفاظ شاخ گوزنی ارسال می‌شود. (روباری به نوعی از ارسال گفته می‌شود که شرکت‌های حمل بار با جمع کردن بارهای خود ظرفیت یک ماشین را تکمیل می‌کنند.)

زمان تحویل حفاظ شاخ گوزنی از زمان ثبت سفارش چند روز است؟

زمان تحویل حفاظ شاخ گوزنی بسته به نوع تراکم و میزان سفارش از یک هفته تا 15 روز کاری طول می‌کشد. 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با واحد فروش تولید کنندگان حفاظ شاخ وزنی، لیست قیمت را جویا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان