اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710073362910588

قیمت خرید روغن بنفشه اصل

کد: 139710073362910588

https://goo.gl/MTNNCg

، بهشهر , (اخبار رسمی): قیمت خرید روغن بنفشه اصل به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به بهترین نحو قطعا گران‌تر از انواع دیگر خواهد بود. با توجه به نگاه دارو محور به روغن بنفشه کیفیت، مهمترین فاکتور خرید است.

قیمت خرید روغن بنفشه اصل
روغن بنفشه پایه کنجد توسکا

روغن بنفشه اصل به دلیل اینکه از برترین کیفیت برخوردار است و در زمان توزیع نیز شرکت‌های عرضه کننده آن با دقت بالایی امر توزیع و فروش این محصول را انجام می‌دهند تا امکان ورود کالای تقلبی در بازار فروش این محصول وجود نداشته باشد، دارای قیمتی به نسبت بالاتر از سایر نمونه‌های روغن موجود در بازار است اما این قیمت بالاتر هیچ‌گاه مانع از خرید فراوان مشتریان از آن نبوده است.

خرید روغن بنفشه اصل برای جوش

در طب اسلامی جوش بدن و صورت ناشی از کثیفی و مشکلات خون است. برای بر طرف کردن جوش باید داروهایی صاف‌کننده خون که در ذیل آمده مصرف کرد:

  • عناب
  • کاسنی
  • انار
  • برگ چغندر
  • آلو

روغن بنفشه پایه زیتون دارای خواص شفاف سازی و لکه برای برای پوست است. برای از بین بردن جای جوش بهترین درمان استفاده از روغن بنفشه پایه زیتون است. خانم‌ها باید هر روز روغن بنفشه پایه زیتون را به ابرو بمالند. علت مالیدن روغن بنفشه به ابرو این است که چون روغن بنفشه سبب تقویت مو می‌شود ممکن است باعث افزایش موهای زائد صورت خانم‌ها بشود و مالیدن این روغن به ابرو همان خواص روغن مالی صورت را دارد.

معرفی داروی صاف کننده خون

مهمترین دارو در طب اسلامی برای انواع بیماری‌ها، داروی صاف کننده خون است و فواید زیادی دارد مخصوصاً برطرف کردن جوش صورت و صاف و شفاف شدن پوست. از فواید این دارو درمان غلظت و برطرف کردن آلودگی خون، درمان انواع حساسیت، رفع مشکلات کبد، کک‌ و مک و لک است.طبق گفته آیت الله تبریزیان در روایات، مفرداتی برای صاف کردن خون معرفی‌شده و ما آن‌ها را جمع کردیم و این دارو به دست آمد.

این دارو شامل: عناب دو واحد، کاسنی پنج واحد، برگ چغندر پنج واحد، تخم کاهو سه واحد، برگ کاهو سه واحد، ریشه ایرسا (زنبق) دو واحد، آلو خشک دو واحد، دانه انار خشک چهار واحد  است. البته اگر دو واحد گل بنفشه هم اضافه شود خوب است. واحدها براساس وزن است. 

درمان خشکی پوست با روغن بنفشه

برای رفع خشکی پوست بهتر است روغن بنفشه در ناف ریخته شود. بعد از ریختن روغن، یک چسب بر روی ناف بزنید و چند بار در هفته این کار را اجام دهید تا خشکی بر طرف شود.

قیمت روغن بنفشه اصل

قیمت خرید روغن بنفشه اصل به صورت خرده مطابق جدول ذیل است و در فروشگاه اینترنتی توسکا عرضه می‌شود:

ردیفمحصولقیمت (تومان)
1روغن بنفشه 20 سی سی8000 
2روغن گل سرخ 20 سی سی7000
3روغن جوانه گندم 20 سی سی6000
4روغن بابونه 20 سی سی6000
5روغن شمعدانی معطر 20 سی سی6000


علاقه‌مندان برای خرید عمده بازار روغن بنفشه می‌توانند با محصولات گیاهی توسکا به شماره 09023396980 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]