اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807254136410588

کاربرد خرید روغن خراطین و زالو در مسائل درمانی چیست؟

کد: 139807254136410588

http://bit.ly/33S5oL8

، بهشهر , (اخبار رسمی): تناسب اندام برای بیشتر افراد مهم است و به دنبال راهی برای بزرگ کردن آن هستند. یکی از راه‌های کم دردسر و کم هزینه‌تر خرید روغن خراطین و زالو است. این روغن‌ها گیاهی هستند و استفاده کردن از آن عوارضی برای بدن ندارد.

کاربرد خرید روغن خراطین و زالو در مسائل درمانی چیست؟
کاربرد خرید روغن خراطین و زالو در مسائل درمانی چیست؟

این روغن خواص زیادی دارد. کشور اندونزی بیشترین آمار خریداری روغن زالو را دارند. این روغن محصول امروزه نیست بلکه در سال‌های گذشته در طب سنتی استفاده شده است.

اما در بدن زالو چه ماده‌ای وجود دارد که از آن روغن می‌‌گیرند؟ در قسمت بعدی توضیحاتی بسیار مفیدی درباره ی زالو ارائه شده است.

زخم‌ها را درمان می‌کند، باعث افزایش سایز می‌شود، دیابت را کنترل می‌کند، از فشار خون بالا و سکته مغزی جلوگیری می‌کند، لکه‌های سیاهی که روی پوست است و آکنه را درمان می‌کند و مواردی دیگر.

از این روغن بیشتر برای افزایش سایز می‌شود زیرا این روغن حاوی مواد هیستامین است. این روغن حاوی ترکیبات دیگری نظیر نیتریک اسید، هیرودین و ضد کلاژن است. محققان طبق آزمایش‌های متعدد توانستند ثابت کنند که روغن زالو باعث افزایش سایز می‌شود.

روغن زالو به نسبت روغن خراطین بهترین روغن برای افزایش سایز است. خاصیت دیگر این روغن این است که باعث بهتر عمل کردن گردش خون می‌شود.

با خرید روغن خراطین و زالو دیگر نیازی به نگرانی در مورد چروکیده بودن پوست دست و صورت نیست چون باعث به تاخیر افتادن پیری پوست شده و از ان جلوگیری می‌کند.

روغن زالو یک رقیق کننده‌ی خون است و از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند. با خرید روغن خراطین و زالو و همینطور استفاده از آن می‌توان متوجه شد که داخل ان تکه‌های زالو وجود دارد.

برای اینکه به اصل بودن این روغن پی برد باید تاثیر آن را روی بدن مشاهده کرد زیرا از طریق رنگ و بو تشخیص آن بسیار سخت است.

روغن خراطین و زالو چیست؟

روغن خراطین ترکیبی از روغن زالو و کرم ایزینفتیدا است. کاربردهای این روغن متشابه با روغن زالو است. این روغن یک حجم دهنده‌ی بسیار فوق العاده است و از آن در طب سنتی به شدت استفاده می‌شود. با خرید روغن خراطین و زالو نگران عوارض آن بر بدن نباشید.

تهیه کردن این روغن به نسبت دیگر روغن‌ها به زمان بیشتری احتیاج دارد و همینطور مراحل تهیه آن نیز پیچیده‌تر است اما مهم کیفیت اصلی این روغن است.
اگر نزد دکتر متخصص به طب سنتی رفته باشد، برای افزایش حجم نقاطی از بدن روغن خراطین و یا حتی دیگر گیاهان دارویی دیگر را پیشنهاد می‌کند.

زیرا آنها با انجام دادن آزمایش‌های متعدد به این پی برده‌اند که با خرید روغن خراطین و زالو مصرف امکان افزایش حجم به طور 100درصد وجود دارد. کسانی که به طب مدرن معتقد هستند مبلغ زیادی را بابت داروهای بسیار گران خارجی پرداخت می‌کنند و یا حتی به نقاطی از بدن ژل تزریق می‌کنند و آمپول‌های حجم دهنده به نقاط بدن خود می‌زنند که بعد از یک مدت متوجه عوارض آن در بدن خود می‌شوند.

این عوارض بسیار بسیار خطرناک است و سلامتی بدن را به خطر می‌اندازد.

خاصیت روغن خراطین به این شرح است:

حجم لب و گونه را افزایش می‌دهد، خطوط روی صورت را صاف می‌کند، گودی زیر چشم را پر می‌کند، آبرسانی صورت را افزایش می‌دهد، جریان گردش خون را افزایش می‌دهد، خطوط پنجه کلاغی را از بین می‌برد و... . بسیاری از افراد این روغن را با روغن زالو اشتباه می‌گیرند.

روغن خراطین از کرم ایزینفتیدا تهیه می‌شود در حالی که روغن زالو همانطور که اسم آن مشخص است از زالو تهیه می‌شود.

وقتی که این روغن با جوز هندی ترکیب می‌شود، قدرت آن بسیار زیاد و تاثیرگذاری بسیار بالایی پیدا می‌کند. با خرید روغن خراطین و زالو و همینطور مصرف آن می‌توان تاثیر را بر روی پوست صورت و نقاط دیگر بدن مشاهده کرد.

علاقه مندان برای خرید اینترنتی روغن خراطین و زالو اصل می‌توانند به فروشگاه آنلاین توسکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان