اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710153381310341

حفاظ مدل روسی یکی از بهترین نرده حفاظ شاخ گوزنی برای بالکن محسوب می‌شود

حفاظ شاخ گوزنی مدل روسی نسل جدید حفاظ بالکن و تراس ساختمان است

کد: 139710153381310341

https://goo.gl/gf7fMp

، تهران , (اخبار رسمی): حفاظ مدل روسی توسط گروه تولیدی حفاظ برتر طراحی شده است. این نوع از حفاظ علاوه بر نصب به صورت عمودی قابلیت نصب به صورت افقی نیز دارد. بیشترین کاربرد این حفاظ زیر تراس‌ها و بالکن‌های ویلاها است. در حفاظ روسی از دو نوع میلگرد به صورت ردیف‌های اصلی و فرعی استفاده می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی مدل روسی علاوه بر طراحی جالب حفاظی ایمن برایی تراس منازل است
حفاظ روسی

حفاظ مدل روسی ترکیبی از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ‌های کلاسیک است که می‌تواند امنیت و زیبایی را هم‌زمان بر روی محل مورد نصب ایجاد کند. تیز بودن نوک میله‌ها نوعی سپر در برابر سارقان ایجاد می‌کند

حفاظ  شاخ گوزنی مدل روسی همان‌طور که از نامش مشخص است، از کشور روسیه سرچشمه می‌گیرد. این حفاظ طرحی جالب و ایمن دارد. حفاظ شاخ گوزنی روسی که ترکیبی از حفاظ‌های کلاسیک و نسل جدید است، از یک ردیف میله 10 ساده تشکیل شده که در قسمت جلوی آن چند ردیف شاخه‌ی فرعی و قوس‌دار نصب می‌شود. موقعیت استفاده‌ی این حفاظ‌ها تنها محدود به روی دیوارهای کوتاه نیست؛ بلکه امروزه بسیاری افراد حفاظ‌ها را برای بالکن و تراس خود سفارش می‌دهند به عبارتی ساده‌تر حفاظ شاخ گوزنی روسی برای بالکن‌ها و زیر تراس‌ها طراحی شده است. حفاظ مدل روسی یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تراس خانه‌های ویلایی یا خانه‌هایی است که در طبقات پایین آپارتمان‌ها واقع شده‌اند.

امروزه درب بالکن‌ها معمولا شیشه‌ای ساخته می‌شود و قفل ندارد. حتی اگر در بعضی موارد درها قفل‌دار باشند، به راحتی با شکستن شیشه‌ی آن‌ها می‌توان وارد خانه شد. از سویی دیگر بالکن‌ها معمولا دیواری کوتاه و بدون محافظ دارند و به راحتی می‌توان از آن‌ها وارد خانه شد. به همین دلیل خانه‌های ویلایی و کم طبقه یکی از گزینه‌های اول سارقان برای دزدی محسوب می‌شوند. در این جا بهترین کار، ایمن سازی فضای تراس و بالکن به وسیله‌ی حفاظ است. حفاظ  شاخ گوزنی مدل روسی بدون شک یکی از گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود. این حفاظ با چند لایه میلگرد نوک تیز که به جهات بالا و پایین کشیده می‌شوند، می‌تواند بالکن را از هر نظر ایمن سازد. از سویی دیگر حفاظ مدل روسی برای قرار گرفتن روی انواع دیوار مناسب است. این حفاظ راه حلی مناسب برای باغ دارانی است که همواره از مورد تعرض قرار گرفتن زمین خود ناراضی هستند. شکل حفاظ روسی همانند شاخ گوزن‌های سیبری پهن و خشن است. حفاظ شاخ گوزنی مدل روسی طرحی برگرفته از شاخ گوزن است.

ویژگی‌های حفاظ مدل روسی

در حفاظ مدل روسی از دو نوع میله استفاده می‌شود. اول میله‌های ردیف اصلی هستند که ضخیم‌تر بوده و در یک ردیف بدون انحنا نصب می‌شوند و سپس میله‌های اصلی که میلگردهایی 10 میل هستند و به صورت قوس‌دار و نوک تیز به شاخه‌های اصلی جوش می‌خورند.

رنگ حفاظ مدل روسی

رنگ آمیزی حفاظ‌ها در حالت کلی به دو روش صورت می‌گیرد. روش اول استفاده از رنگ‌های مایع است که همان‌طور که در ادامه توضیح داده می‌شود روشی قدیمی و نه چندان مناسب است.

روش دیگر استفاده از رنگ پودری است. در روش اول نرده‌ها ابتدا با ضد زنگ پوشیده می‌شوند. پس از خشک شدن ضد زنگ نوبت به لایه رنگ آستر و سرانجام لایه رنگ اصلی می‌رسد. پس از هر لایه، نرده‌ها به مدت زمانی جهت خشک شدن نیاز دارند. همین امر باعث می‌شود زمان آماده سازی نرده‌ها طولانی شود. البته این موضوع اغلب به ضرر تولیدکننده است. به همین جهت برخی تولیدکنندگان غیر حرفه‌ای برای این که زودتر محصول خود را به فروش برسانند، مرحله‌ی ضد زنگ و آستر را حذف می‌کنند. در نتیجه حفاظ عملا هیچ‌گونه مقاومتی در برابر رطوبت نخواهد داشت. با این حال حتی اگر ضد زنگ و لایه آستر روی میله‌ها قرار گیرند، از آن جا که نرده‌ها دائما در معرض تابش مستقیم آفتاب، باران و برف قرار می‌گیرند، پس از مدت کوتاهی رنگ‌ها پوسته پوسته می‌شوند. این امر باعث می‌شود حفاظ استحکام خود را از دست بدهد و پس از اندک زمانی بپوسد.

روش دوم روش رنگ پودری است. در این روش نرده‌ها در معرض رنگ پودری قرار می‌گیرند و پس از آن وارد کوره می‌شوند تا رنگ تثبیت شود. بعد از خروج از کوره نرده‌ها بلافاصله آماده‌ی مصرف هستند و دیگر زمانی جهت خشک شدن رنگ لازم نیست. به علاوه رنگ پودری ماندگاری و مقاومت بالایی دارد و در برابر تابش مستقیم آفتاب و آب و هوای مرطوب پوسته نمی‌شود.

قیمت حفاظ مدل روسی

در قیمت حفاظ شاخ گوزنی مدل روسی فاکتورهای مختلفی دخیل هستند. برای مثال می‌توان به نوع رنگ آمیزی حفاظ‌ها اشاره کرد. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، حفاظ‌ها به دو شیوه قابل رنگ شدن هستند: رنگ مایع و رنگ پودری.

رنگ پودری قیمتی بالاتر از رنگ مایع دارد. اما این بالاتر بودن قیمت صد در صد به نفع مشتری است. زیرا اگر هزینه‌های رنگ آمیزی دوباره نرده را حساب کنید، متوجه می‌شوید که رنگ پودری حتی از لحاظ مالی نیز به صرفه‌تر است. با توضیحات ذکر شده احتمالا فکر رنگ مایع را از ذهن خود بیرون کرده‌اید.

در حفاظ برتر حفاظ‌ها از جمله حفاظ روسی به روش رنگ پودری رنگ می‌شود. نکته موثر دیگر در قیمت حفاظ، شیوه جوشکاری آن است. جوشکاری نیز دو شیوه دارد: جوشکاری الکترود (معمولی) و جوشکاری CO2. جوشکاری CO2 هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ مقاومت نسبت به جوشکاری معمولی برتری دارد. در حفاظ برتر میله‌ها به روش CO2 جوش داده می‌شوند.

حفاظ برتر به مشتریان خود ضمانت جوشکاری می‌دهد. فاکتور موثر دیگر در قیمت حفاظ مدل روسی، ارتفاع آن است. مشتریان می‌توانند با تماس با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان در این زمینه بهره‌مند شوند. کارشناسان بخش فروش این مجموعه به مشتریان توضیح خواهند داد که با توجه به موقعیت محل نصب نرده چه ارتفاعی برای آن مناسب‌تر است و همچنین قیمت محصولات را به تفصیل شرح خواهند داد.

از آن جا که حفاظ مدل روسی نیاز به لولاگذاری دارد، نصب آن باید توسط کارشناسان نصب ماهر و مجرب حفاظ برتر صورت گیرد. کارشناسان حفاظ برتر در کوتاه‌ترین فرصت و به بهترین شکل این کار را انجام خواهند داد.

حفاظ برتر، ارائه دهنده حفاظ مدل روسی

تولیدکنندگان معدودی هستند که به تولید حفاظ روسی می‌پردازند. با این حال این حفاظ کاربردهای بسیار زیادی دارد و از جمله ایمن‌ترین حفاظ‌ها به شمار می‌رود. حفاظ برتر با تولید این حفاظ گامی به سوی خدمت به مشتری و برآوردن طیف گسترده‌ای از نیازها و سلایق آنها برداشته است. با حفاظ‌های روسی حفاظ برتر خانه، ویلا، محیط کار و باغ خود را ایمن ساخته و نگرانی از بابت سرقت اموال را برای همیشه کنار بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان