اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710163383010341

با نصب حفاظ شاخ گوزنی راه عبور سارقان از روی دیوار را مسدود کنید

کد: 139710163383010341

https://goo.gl/nRdG5W

، تهران , (اخبار رسمی): به حفاظ‌های ساخته شده از میلگرد با پیکان‌های تیز را که شکل شاخ‌های گوزن است، حفاظ شاخ گوزنی گفته می‌شود. به طور کلی این نوع از حفاظ‌ها در چهار دسته تقسیم می‌شوند. حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته‌ای، حفاظ نیزار و حفاظ لیلوم که هر کدام از این حفاظ‌ها کاربرد به خصوص خود را دارند.

با نصب حفاظ شاخ گوزنی راه عبور سارقان از روی دیوار را مسدود کنید.
حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی و مدل‌های مختلف آن برای بالا بردن امنیت ساختمان و مکان‌های مختلف بهترین گزینه و با صرفه‌ترین حفاظ روی دیوار است. شکل حفاظ شاخ گوزنی طوری طراحی شده است که عبور از آن تقریبا غیر ممکن است

به طور کلی انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی را می‌توان به ۴ مدل  تقسیم کرد: ۱-مدل شاخ گوزنی ۲-مدل بوته‌ای ۳- مدل نیزار ۴-مدل لیلیوم. در ادامه این مقاله هر چهار مدل به دقت بررسی  خواهد شد.

۱- نرده حفاظ شاخ گوزنی مدل شاخ گوزنی: 

نرده حفاظ شاخ گوزنی یکی از مطمئن‌ترین و در عین حال مقرون به صرفه‌ترین حفاظ‌های روی دیوار است. چنان چه می‌خواهید از گزند سارقان در امان باشید از شاخ گوزنی برای امنیت دیوار ساختمان منزل‌تان استفاده کنید. با نصب حفاظ شاخ گوزنی خواهید دید که دیگر هیچ دزد سارقی وارد خانه نخواهد شد. نوع چیدمان طراحی میله‌های حفاظ شاخ گوزنی و نوک تیز آن به شکلی تیز و برنده طراحی شده است که عبور از آن را تقریبا محال کرده است. شکل ظاهری این نوع از حفاظ انسان را به یاد شاخ گوزن می‌اندازد. شاخ‌های گوزن، تنها وسیله دفاعی این حیوان است. جنس این نوع از میله‌ها از میل گرد است. بیشترین کاربرد این نوع از نرده حفاظ  برای منازل ساختمانی و شخصی است.

۲-نرده حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته‌ای:

حفاظ بوته‌ای، نوعی از نرده دیوار است که شکل ظاهری آن شما را یاد بوته‌های در هم تنیده می‌اندازد. به هر میزان که میله‌ها و شاخه‌های این نوع از حفاظ بیشتر باشد ضریب ایمنی آن نیز بیشتر است. در طراحی این حفاظ از لایه‌های فرم دار بیشتری از آهن استفاده شده است که عبور از آن را غیر ممکن کرده است. ارتفاع شاخه‌های حفاظ بوته‌ای از ۵۰ سانتی متر شروع و تا ارتفاع ۱۲۰ سانت هم ساخته می‌شود، در موارد نادری از ارتفاع ۱۵۰ سانتی‌متر استفاده می‌شود.

حفاظ بوته‌ای شباهت بسیار زیادی به نرده حفاظ شاخ گوزنی دارد. این حفاظ به حفاظ بوته خاری و یا حفاظ خاردار نیز معروف است. کاربرد این حفاظ با توجه به شکل زیبا و امنیت بالای آن در منزل زیبا، برج ویلا، ویلاهای لوکس و … است.

۳-نرده حفاظ شاخ گوزنی مدل نیزار:

حفاظ نیزاز از زیباترین و ایمن‌ترین حفاظ‌های نسل جدید است. حفاظ نیزار از میلگرد سایز ۱۰ و ۱۲ ساخته می‌شود. این حفاظ در قواره‌‌های یک متری ساخته شده و در هر یک متر ۵۳ شاخه به صورت خم منحنی از پایین شاسی به سمت بالا جوش داده شده‌اند. عرض ۶۵ سانتی در قسمت پایین حفاظ ضریب امنیت را برای دیوارهای پهن و فلاشینگ‌دار به حداکثر می‌رساند. ارتفاع این حفاظ از ۹۰  سانت شروع شده و تا ۱۵۰ سانت هم می‌رسد. ساختمان‌های بلند مرتبه و کلاسیک بهترین گزینه برای نصب حفاظ نیزار هستنند. این محصول به نام حفاظ لاله‌ای هم معروف است. این حفاظ در گروه حفاظ برتر طراحی شده و از سال ۱۳۹۰ به بازار عرضه شده است.

۴-نرده حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم:

در ساخت این حفاظ از شکل ظاهری گل لیلیوم استفاده شده است. حفاظ لیلیوم ظاهری زیباتر و جذاب‌تری نسبت به حفاظ شاخ گوزنی دارد. بهترین ارتفاع برای حفاظ لیلیوم ۹۰ سانت، ۱۲۰ سانت، ۱۵۰ سانت است. این ارتفاع بر حسب سفارش مشتری قابل تغییر است. تعداد غنچه‌های حفاظ لیلیوم هر قدر که بیشتر باشد امنیت و زیبایی نیز به همان اندازه افزایش خواهد یافت  این حفاظ با توجه به شکل منحصر به فرد و زیبا انتخاب نرده حفاظ دیوار را برای افرادی که با شکل نرده حفاظ شاخ گوزنی مخالف هستند راحت کرده است. اماکن گردشگری، ورودی باغ‌ها ، تالارهای عروسی بهترین گزینه برای نصب حفاظ لیلیوم هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان