اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710173386610341

آموزش ساخت و نصب صحیح حفاظ شاخ گوزنی

کد: 139710173386610341

https://goo.gl/VuFv79

، تهران , (اخبار رسمی): برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی با میلگرد 10 ساده (نوعی میله فولادی بدون عاج به ضخامت یک سانتی‌متر)، باید میلگرد را در اندازه مورد نظر با گیوتین به صورت اریب برش داده و با قرار دادن در شابلون جوشکاری کرده و بعد از چربی‌زدایی رنگ‌آمیزی شده و جهت نصب به محل ارسال شده و به روش صحیح با رول بولت کردن نصب کرد.

حفاظ برتر ، آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی ،آموزش صحیح نصب حفاظ شاخ گوزنی
ساخت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به شکل دیوار

تیز بودن میله‌های آهنی در امنیت یک حفاظ شاخ گوزنی نقش بسیار مهمی را دارد. استفاده از پرسنل آموزش دیده در تمام مراحل ساخت، جوش، رنگ ونصب نرده حفاظ شاخ گوزنی هم بسیار مهم است

آموزش ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی :

برای ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی ابتدا باید میل گرد سایز ۱۰ را با استفاده از دستگاه برش گیوتین به صورت فارسی‌بر و نوک تیز برید. سپس با دستگاه‌های خم  میل گرد را حالت داد بعد از این کار و آماده شدن قطعات، کلیه میگردها را برای جوشکاری پای میز جوش برده و با استفاده از شابلون شروع به اتصال قطعات کرد.

برای مونتاژ نرده حفاظ شاخ گوزنی بنابر سفارش خریدار می‌توان از پروفیل ۴۰*۸۰ ،۶۰*۴۰،۲۰*۴۰ و یا تسمه ۵*۵ و ۵*۸ استفاده کرد ولی در صورت معمول از ۲ میل گرد سایز ۱۰ ساده ۲ متری به صورت ۲ ریل موازی به فاصله ۸ سانت از هم استفاده کرد تا این مرحله باید برای برش و خم کاری حتما از افراد آموزش دیده و متخصص باید استفاده کرد چرا که با توجه به برنده بودن و فشار پرس‌های خم کاری احتمال صدمه دیدن دست زیاد است.

بعد از جوشکاری  و آماده شدن حفاظ شاخ گوزنی برای رفع چربی به مدت ۲۰ دقیقه محصول را در کوره قرار می‌دهند. بعد از این مرحله حفاظ آماده رنگ کردن است. به وسیله دستگاه پاچش پودر روی میل‌های حفاظ رنگ پاشیده می‌شود و وارد کوره می‌شود، بسته به نوع و کیفیت رنگ و استاندارد تعیین شده از طرف شرکت فروشنده رنگ حفاظ در کوره حرارت دیده و پودر به صورت یک‌نواخت سطح کار را در بر می‌گیرد . این کل روش تولید حفاظ  به صورت کلی و صنعتی است.

نکته مهم در این کار سطح فنی پرسنل است. شاید در مرحله اول با شنیدن نام حفاظ و یا میل‌گرد و دستگاه جوش تصوری از یک جوش‌کاری ساده داشته باشید.

نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی باید با انواع بستر دیوار آشنا باشیم. برای دیوارهای مختلف بستر ودرپوش‌های مختلفی وجود دارد که یک نصاب باید با انواع مختلف آن آشنا باشد. در این قسمت با انواع درپوش‌های دیوار آشنا خواهید شد. باید به خاطر داشته باشید که درپوش به بخشی از مصالح  ساختمانی مانند سنگ یا فلز که بر روی دیوارهای بیرونی که در سمت نما نصب می‌شوند گفته می‌شود. بستر مانع نفوذ آ ب باران و رطوبت به داخل دیوار می‌شود. برای آشنایی با بسترها ابتدا باید با انواع دیوارها آشنا شد.

- دیوارهای ساخته شده با بلوک‌های سیمانی و فشرده

- دیوارهای ساخته شده با آجرهای سفالی

- دیوارهای پیش ساخته بتونی یا دیوارهای بتونی

- دیوارهای ساخته شده از فلز

- دیوارهای ساخته شده از آجرهای فشاری

- دیوارهای ترکیبی ساخته شده از ستون‌های آجری و پروفیل (دیوار باغی)

- دیوارهای ساخته شده با بلوک سیمانی و آجرهای سفالی: از این نوع از دیوار بیشتر برای باغ‌ها، ویلاها، مناطق روستایی که دارای محوطه بزرگی هستند استفاده می‌شود.

- دیوارها بسترهای مختلفی دارند که برای نصب حفاظ شاخ گوزنی باید با مصالح ساختمانی به کار رفته در این دیوارها آشنا  شد.

انواع بسترهای دیوار

- بستر با در پوش فلزی (فلاشینگ)

- بستر با در پوش سنگی (قرنیز)

- ستر با روکش سیمان (بدون در پوش)

بعد از این که با انواع دیوار و مصالح  به کار رفته در آن آشنا شدید می‌توانید منطقی‌ترین روش نصب حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب کرد. برای دیوارهای فلزی فلاشینگ‌دار و درپوش‌دار سنگی می‌توان از خود دیوار به عنوان نگه‌دارنده استفاده کرد. برای دیوارهای بدون درپوش و دیوارهای باغی مشبک، بهترین روش برای نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی استفاده از شاسی‌کشی با پروفیل یا ناودانی (سازه‌ای فولادی به شکل U در طول ۶ متر که قابلیت استفاده به عنوان نگه‌دارنده روی دیوار را دارد) است. بدین ترتیب که قبل از شروع نصب از یک سمت روی دیوارها را با صفحه  20*20 به ضخامت حداقل ۵ میلی‌متر که از دو نقطه سوراخ شده به روی ستون‌ها با رول بولت نصب شود.

بعد از ایجاد ورق پروفیل و ناودانی را به محل‌های آماده شده جوش داده و بدین ترتیب یک محل برای جوش دادن به جای در پوش  ایجاد می‌شود. نکته قابل تامل در این نوع از نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی این است که عرض شاسی حفاظ شاخ گوزنی تولید شده نباید بیشتر از عرض پروفیل و ناودانی باشد. عرض شاسی حفاظ شاخ گوزنی در زمان تولید حفاظ شاخ گوزنی نباید بیشتر از 8 سانت باشد. بهتر است که یک سانتی‌متر کمتر باشد تا محل جوش برای نصب حفاظ شاتخ گوزنی روی پروفیل بماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان