اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971110344255738

شرکت تهران فالنیک (ایران اچ پی) موفق به دریافت مدرک بین‌المللی QNAP شد

کسب مدرک بین‌المللی QNAP توسط فالنیک

کد: 13971110344255738

https://goo.gl/UFpmN5

، تهران , (اخبار رسمی): با داشتن مدرک QNAP، از این پس شرکت تهران فالنیک قادر به حضور در پروژه‌های Enterprise و فروش محصولات رده بالای QNAP است.

کسب مدرک بین‌المللی QNAP توسط فالنیک (ایران اچ پی)
کسب مدرک بین‌المللی QNAP توسط فالنیک

از این پس مجموعه تهران فالنیک، در کنار محصولات HPE، محصولات رده‌بالای QNAP را نیز به‌فروش خواهد رساند

کسب بالاترین امتیاز در بین تمامی شرکت‌‌های حاضر در این آزمون توسط فالنیک، نتیجه‌ زحمات شبانه‌روزی تیم سرور این مجموعه است.

با کسب مدرک QNAP، فالنیک در بین معدود شرکت‌های قبول شده در آزمون QNAP قرار گرفت.

با این مدرک، شرکت تهران فالنیک از مرحله مشاوره تا پشتیبانی محصولات QNAP را بر عهده دارد. در صورتی که تمایل به خرید محصولات QNAP دارید، کارشناسان متخصص، مشاوره و راهنمایی لازم برای خریداری تجهیزات مورد نیاز را ارائه می‌دهند. در مرحله بعد قادر هستید تمام تجهیزات درخواستی را از شرکت تهران فالنیک خریداری کنید. در نهایت فاز پیکربندی، نصب و راه‌اندازی تمام محصولات QNAP توسط تیم متخصص فالنیک انجام می‌شود.

تمامی محصولات دارای گارانتی شرکت پارس ارتباط هستند و تمام پیگیری‌های مربوط به گارانتی، خدمات پس از فروش و پشیتبانی فنی از سوی تیم تهران فالنیک انجام می‌شود.

تهران فالنیک یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های محصولات کمپانی HP است که در زمینه تامین و پشتیبانی این محصولات با گارانتی رسمی فعالیت دارد. همچنین در کنار فروش محصولات مرتبط با سرور و استوریج و تجهیزات شبکه، محصولات خانگی مثل لپ تاپ و پرینتر نیز در این فروشگاه به‌فروش می‌رسد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]