اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711193464111027

وام گرفتن آسان شد

وامیار اولین استارتاپ در زمینه وام و ضامن

کد: 139711193464111027

https://goo.gl/ed95rZ

، تهران , (اخبار رسمی): وامیار یک استارتاپ مالی و پلتفرمی برای معرفی فروشنده‌های وام، ضامن و سرمایه گذار در سراسر کشور است.

وامیار اولین استارتاپ در زمینه وام و ضامن
وامیار اولین استارتاپ در زمینه وام و ضامن

وامیار دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره (بالاترین نشان اعتماد در کشور) و همچنین نشان ملی ثبت است.

همیشه اولین راهکاری که برای تامین نقدینگی به ذهن می‌رسد دریافت وام از بانک است، اما دریافت وام از بانک به همین سادگی‌ها نیست.

بانک‌ها شرایط بسیار سختگیرانه‌ای برای دریافت وام دارند مهم‌ترین آنها داشتن وثیقه یا ضامن بانکی است همچنین در شرایطی اصلا مجاز به دریافت وام از بانک نخواهید بود یا نیاز به منتظر ماندن چند ماهه وجود دارد.

اما با یک راهکار هوشمند تمامی مشکلات در زمینه‌ی دریافت وام از بانک حل می‌شود وامیار یک استارتاپ در حوزه‌ی مالی است که برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه راهکارهای حرفه‌ای برای دریافت وام از بانک کرده است.

از طریق سایت وامیار می‌توان با هزاران فروشنده وام در سراسر کشور در ارتباط بود یا برای وام خود ضامن و وثیقه پیدا کرد و حتی می‌توانی با اشخاص سرمایه گذار در سراسر کشور در ارتباط بود.

افرادی هستند که نوبت وام ازدواج آنها فرا رسیده اما به دلیل اینکه به آن نیازی ندارند یا نمی‌‌توانند آن را دریافت کنند، این افراد با دریافت مبلغی وام ازدواج خود را واگذار می‌کنند و می‌توان صاحب یک وام با شرایط بسیار عالی شد. همچنین در این سایت وام‌هایی از 5 میلیون تا چند میلیارد برای فروش یا مشارکت درج شده است که دارای سودهایی از 2 درصد تا 18 درصد هستند.

همچنین اشخاصی در این سایت هستند که با دریافت مبلغی از افراد و بستن قرارداد ضمانت وام را بر عهده می‌گیرند یا با توافق در وام شریک می‌شوند.

سرمایه گذاران در این سایت با روش‌های مختلف و ضمانت‌هایی مثل چک و سفته، طلا، سند خودرو یا سند ملک، سرمایه پرداخت می‌کنند.

وامیار در واقع یک پلتفرم مالی است و خودش به طورمستقیم در هیچ معامله‌ای شرکت نمی‌کند در این سایت می‌توان آگهی نیز منتشر کرد تا سریع‌تر مشکلات را حل کرد. اما یکی از بهترین قابلیت‌های وامیار مشاوره‌های تخصصی برای دریافت وام از بانک است مشاوران وامیار با ارائه راهکارهای حرفه‌ای، کاربران خود را در این راه کمک می‌کنند.

همچنین می‌توان از قسمت آموزش‌های سایت وامیار نیز استفاده کرد.

نکته بسیار جالب این است که بر عکس دلال‌ها وامیار هیچگونه کمیسیونی از کاربران خود بابت معامله دریافت نمی‌کند و فقط با دریافت اشتراک وامیار می‌توان از خدمات بی‌نظیر این سایت بهره مند شد.

افرادی که قصد دریافت وام از بانک یا مشارکت با سرمایه گذاران را دارند می‌توانند وارد سایت وامیار شده و این سامانه بی نظیر را به دوستان خود معرفی کنند.

لازم به ذکر است سایت وامیار دارای نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره (بالاترین نشان نماد اعتماد) است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وامیار

وامیار اولین ، بزرگترین و معتبر ترین مرکز معرفی وام ، ضامن و سرمایه گذار در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار