اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971207351436066

برگزاری همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش در تبریز

کد: 13971207351436066

https://goo.gl/CFgKdL

، تهران , (اخبار رسمی): همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش در تاریخ 10 اسفند، ساعت 15 در تبریز، سالن اداره کل استاندارد برگزار خواهد شد. در این همایش، افراد صاحب نظر در حوزه دیجیتال مارکتینگ به اشتراک تجربیات خود خواهند پرداخت.

همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش برگزار خواهد شد
برگزاری همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش در تبریز

هدف اصلی همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش، به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کسب شده با توجه به شرایط بومی و فرهنگ بازاریابی ایران است که می‌تواند خلاء ایجاد شده در چالش‌های ناشناخته را پوشش دهد.

این همایش با سخنرانی چهره‌های آشنا و متخصص از جمله عادل طالبی (استراتژیست کسب‌وکارهای آنلاین و عضوء هیئت مدیره انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی)، دکتر محمد فاریابی (عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و ریاست انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی)، توحید علی اشرفی (مدیر بازاریابی علی بابا و بنیان‌گذار برندیست)، آیدین نامدار (مشاور و مدرس در حوزه کسب‌و‌کار) و وحید عباسپور (متخصص حوزه انیستاگرام) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که پنل تخصصی پرسش و پاسخ از سخنران‌ها نیز در این رویداد جهت استفاده هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان از این رویداد برگزار خواهد شد.

اخبار رسمی، نخستین نیوزوایر ایرانی، حامی رسانه‌‌ای این رویداد است.

علاقه‌مندان به ثبت نام در این همایش می‌توانند تا تاریخ 8 اسفند به سایت برگزارکننده این رویداد، بهار کارآفرینان استارتاپی به آدرس www.bkstartupi.com مراجعه کنند و در همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]