اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971214353700005

18 استارتاپ به طور مشترک عیدی می‌دهند!

کد: 13971214353700005

https://goo.gl/xhTLwG

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از کسب و کارهای مطرح دیجیتال کشور از روز 15 الی 22 اسفند به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف گروهی می‌دهند و شما با استفاده از این مجموعه تخفیف‌ها می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید.

18 استارتاپ به طور مشترک عیدی می‌دهند!
18 استارتاپ به طور مشترک عیدی می‌دهند!

درگاه پخش و انتشار خبر و محتوای «اخباررسمی»، دفتر کار مجازی «دفترشما»، بستر تخفیف و خرید گروهی «تخفیفان»، پلتفرم گفتگوی آنلاین «رایچت»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «ادنگاه»، پلتفرم جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی«نوین هاب»، سامانه ارسال صبحانه و میان وعده «بامارو»، سرویس پرداخت آنلاین و آفلاین «پی‌پینگ»، سامانه ارائه خدمات حقوقی «وینداد»، سایت ارائه خدمات محتوایی «اینفوگرام»، تولید کننده میکروکتاب‌های «سبکتو»، سایت خدمات اداری و نیابتی «کمک حال»، سامانه ایجاد داشبورد حرفه‌ای «جادوبی»، بستر ایجاد پروژه‌های محتوای دیداری«اینفوگرامر»، خدمات وب «ایران سرور»، سامانه درخواست وکیل «دادسان» و سامانه آنلاین سفارش غذای «ریحون»،  18 استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان تخفیف می‌دهند.

اخبار رسمی

اخبار رسمی، درگاه پخش و انتشار خبر و محتوا از برندها در رسانه‌ها است. با اجرای کمپین‌های رسانه‌ای در اخبار رسمی، در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های معتبر عمومی و تخصصی می‌توان به سرعت محتوا را منتشر کرد و از دیده شدن آن مطمئن شد.

تخفیف: 10 درصد با کد تخفیف karno98

دفتر شما

«دفترشما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند. با کمک دفترشما در 5 دقیقه می‌توان بدون نیاز به فضای فیزیکی صاحب امکانات یک دفتر کار شد.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ‌ها ساده کرده است.

تخفیف ویژه: ۱۸ تا ۲۷٪ تخفیف از 15 الی 22 اسفند

کد تخفیفkarno98 – برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی

اینفوگرامر

اینفوگرامر بستری برای انجام پروژه‌های محتوای دیداری مانند اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، گزارش‌نویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ، طراحی رابط کاربری و حتی زیربخش‌های مرتبط با پروژه‌های مختلف از جمله گویندگی، نویسندگی و تولیدمحتوای متنی است.

این استارتاپ هم 15 درصد تخفیف بر روی خدمات خود در نظر گرفته است.

رایچت

از بزرگترین چالش‌های کسب و کارهای آنلاین جذب مشتری جدید، نگهداری و تبدیل مشتریان به مشتری‌های وفادار است. چه روشی بهتر از اینکه بتوان برای کمک به مشتریان به صورت مستقیم در وب سایت با آنها گفتگو (چت) کرد، فروخت و مشکلات را حل کرد؟ رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌تواهن با مشتریان صحبت کرد، پشتیبانی کرد و از فروش لذت برد.

کد تخفیف: 50 درصد تخفیف پکیج‌های یک‌ماهه برای اولین خرید با کد تخفیف karno98

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است. تخفیفان بستری است برای ارائه انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. رزرو رستوران، بلیط قطار، بلیط هواپیما، رزرو تور، رزرو هتل، خرید بلیط استخر با تخفیف و کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و هزاران کار دیگر از جمله خدماتی است که در تخفیفان در دسترس هستند.

تخفیف: 10 درصد تخفیف مازاد با کدتخفیف karno98

اینفوگرام

مجموعه اینفوگرام از سال 1391 با ارائه انواع خدمات محتوایی مانند بازاریابی محتوایی، تولید گزارش‌های سازمانی، طراحی و تولید اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک و برگزاری رویدادهای آموزشی با نهادهای دولتی و خصوصی مانند وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ملی گاز ایران، شهرداری تهران، بانک سپه، بانک شهر، بانک تجارت، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، داروسازی Novo Nordisk، ساپیا، هولدینگ گلرنگ، هولدینگ فناپ و آسیاتک همکاری کرده است.

تخفیف: 10 تا 30 درصدبا کد تخفیف karno98+تخفیف ویژه تا 100 درصد در گردونه شانس

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، جمعی از متخصصان باتجربه و کارآزموده در حوزه‌های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام است و توانسته با اجرای کمپین‌های خلاق، پروژه‌های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد.

تخفیف بینابرند: 10 تا 25 درصد بسته به نوع کسب و کار

سبکتو

سبکتو محصولی به نام میکروکتاب تولید می‌کند. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌ها هستند که در زمانی حدود ۵۰دقیقه می‌توان آنها را خواند یا به نسخه صوتی آنها گوش داد. علاوه‌بر آن، هر روز یک میکرومقاله و پادکست هم منتشر کرد تا شخص را از لوپ تکراری زندگی جدا کند.

تخفیف 40 درصد با کد تخفیف karno98

پی پینگ

پی پینگ به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی به مدت ۳ سال است که در حوزه فین‌تک فعالیت می‌کند و انواع سرویس‌های پرداخت را به صورت آنلاین و آفلاین به کسب و کارها ارائه می‌دهد.

تخفیف: ۳۰ درصد تخفیف ویژه برای راه‌اندازی پنل‌های پی‌پینگ با کد تخفیف karno98

وینداد

وینداد سامانه ارائه خدمات حقوقی است، خدماتی شامل بانک اسناد حقوقی و قراردادها، مشاوره حقوقی تخصصی در امور مختلف جذب سرمایه، منابع انسانی، امور مالی و مالیاتی و مالکیت فکری، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی اختصاصی قراردادهای حقوقی و درخواست وکیل برای پیگیری و طرح پرونده‌ها و دعاوی حقوقی و کیفری برای کسب و کارها، استارتا‌پ‌ها و اصناف است.

تخفیف ویژه: ۳۵ درصد تخفیف برای دریافت قرارداد، اشتراک‌های زمانی و مشاوره حقوقی تا ۱۵ فروردین با کد تخفیف karno98

کمک حال

دیگر می‌توان نگران کارهای عقب افتاده خود در بیرون منزل نبود، کمک حال مانند عضوی از خانواده در پیگیری امور کمک می‌کند و کمک حالِ می‌شود.

ایستادن در صف‌های طولانی و دغدغه انجام امور اداری و شخصی  خود  از جمله پیگیری نامه و پرونده اداری، امور بیمه، پیگیری‌های دانشجویی و سایر امور نیابتی را می‌توان به کمک حال سپرد.

کمک‌حال فرصتی است تا در زمان و هزینه صرفه جویی کرد و به امور مورد علاقه پرداخت.

کد تخفیف: کدتخفیف ۱۵٪ karno98 برای پیگیری امور اداری از ۱۸ تا ۲۲ اسفند

نوین هاب

نوین هاب، جامع ترین پلتفرم مدیریت و آنالیز شبکه‌های اجتماعی در ایران؛ زمان‌بندی و انتشار پست خودکار به شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، پینترست، تامبلر، لینکدین، آپارات و پیام‌رسان بله.

مدیریت کامنت‌ها با امکان مشاهده ، پاسخ سریع، حذف کامنت و خروجی گرفتن و دانلود کامنت‌ها برای شبکه‌های اجتماعی مختلف؛

آنالیز شبکه‌های اجتماعی شامل نمودار رشد فالوورها، میزان بازدید (ایمپرشن) پست، انگیجمنت، هشتگ‌های برتر، بهترین پست‌ها و بهترین ساعت بازدید و ... برای شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و بزودی سایر شبکه های اجتماعی

تخفیف ویژه: نوین هاب با کد تخفیف karno98 تخفیف 25 درصدی در خرید همه اشتراک‌ها درنظر گرفته است.

ادنگاه

آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه ارائه دهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل تبلیغات گوگل، تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات بنری و محتوایی، نصب تضمینی اپلیکیشن و تولید محتوا است.

ادنگاه برای کمپین گوگل ادز، کمپین بنری کلیکی و کمپین استوری اینستاگرام تخفیف‌های ویژه و متنوعی از ۲۰ تا ۴۰ درصد در نظر گرفته است.

جادوبی

جادوبی این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دانش فنی داشبوردهای حرفه‌ای برای سازمان ایجاد کرد. با استفاده از جادوبی با کمترین زمان و هزینه ممکن می‌توان یک داشبورد حرفه‌ای بر اساس تمام داده‌های خود داشت. داده‌ها می‌تواند از شبکه اجتماعی، سایت یا سیستم‌های داخلی سازمان باشد.

کد تخفیف karno98 با 30 درصد تخفیف در دسترس است.

بامارو

بامارو یک سامانه ارسال صبحانه و میان وعده در شهر تهران است. یک ساز و کار سالم و بی نقص برای پذیرایی از کارمندان و میهمانان شرکت در جلسات و رویدادها بهصورت دوره‌ای یا سفارشی.

کدتخفیف: 25 درصد تخفیف برای خرید پکیج‌های صبحانه یا میان‌وعده با کد تخفیف karno98

ایران سرور

ایران سرور دغدغه‌های همیشگی میزبانی وب را از بین برده است. هر کجا ماجراجویی در یک کسب و کار اینترنتی، می‌توان بر روی خدمات رده بالا میزبانی وب ایران سرور حساب باز کرد. هاست، سرور، دامنه یا خدمات ابری شخصی‌سازی شده را با کیفیتی بی رقیب ارائه می‌شود.

با کد تخفیف می‌توان تا 400 هزار تومان بر روی هاست‌های ایران سرور صرفه جویی کرد.

کد تخفیف: 25% تمامی سرویس های هاست: karno98

دادسان

دادسان سامانه درخواست وکیل متخصص است. افرادی که نیاز به وکیل برای تنظیم قرارداد، مشاوره حقوقی، وکالت و امور ثبتی دارند، می‌توانند درخواست خود را در سامانه مطرح کنند و پیشنهادات وکلا را رایگان دریافت کنند.

این پیشنهادات شامل، رزومه و قیمت پیشنهادی وکلا می‌شود و افراد می‌توانند وکلا را مقایسه کنند، به جلسه با وکیل بروند و وکیل خود را قطعی کنند.

تخفیف ویژه: دادسان با کد تخفیف karno98 ده درصد تخفیف تا سقف ۱۰ میلیون تومان  برای استفاده از خدمات حقوقی در نظر گرفته است.

ریحون

ریحون سامانه سفارش آنلاین غذا در بیش از 60 شهر از جمله تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، قزوین، رشت، کرج و... است. با ریحون می‌توان غذای خود را از بین هزاران رستوران انتخاب کرد، برای سفارش‌ها تخفیف دریافت کرد، نظرات سایر کاربران را درباره رستوران‌ها دید و از خدمات پشتیبانی استفاده کرد.

کدتخفیف: 20 درصد تخفیف برای اولین خرید تا سقف 50 هزار تومان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]