اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802143652111713

مزایای استفاده از واترجت صنعتی در صنایع گوناگون

کد: 139802143652111713

http://bit.ly/2Y7afF4

، تهران , (اخبار رسمی): واترجت صنعتی یکی از بهترین و موثرترین دستگاه‌ها برای نظافت و شست و شوی تجهیزات صنعتی و سطوح گوناگون است. امروزه استفاده از واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی بسیار بیشتر شده است و از مهم‌ترین مزایای استفاده از این محصول می‌توان به کاهش هزینه‌های نظافت و شستشو اشاره کرد.

مزایای استفاده از واترجت صنعتی در صنایع گوناگون
واترجت صنعتی

دستگاه واترجت صنعتی، دستگاهی پرکاربرد و حرفه‌ای در صنایع گوناگون به منظور شستشوی صنعتی سطوح و تجهیزات گوناگون است

واترجت صنعتی یک نوع دستگاه نظافت صنعتی به منظور شست‌وشوی حرفه‌ای انواع سطوح، تجهیزات، قطعه‌ها و ماشین آلات است. نظافت روزانه و برنامه‌ریزی شده مهم‌ترین مسئله در صنایع گوناگون است.

یکی از کاربردهای دستگاه‌های کارواش صنعتی، شستشو و نظافت تجهیزات و ماشین‌آلات است که بدین وسیله می‌توان عمر مفید استفاده از این تجهیزات و ماشین آلات را در صنایع گوناگون افزایش داد.

امروزه از تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرن در صنایع مختلف استفاده می‌شود که این تجهیزات نیاز دارند به شکل مرتب و منظم مورد استفاده واقع شوند. بنابراین شرکت‌های نظافتی مشهور در دنیا با طراحی و تولید انواع دستگاه‌های کارواش حرفه‌ای در انواع آب گرم و آب سرد، راه حل مناسبی را برای نظافت در صنایع مختلف ارائه داده‌اند. در ادامه مقاله سعی شده تا در مورد واترجت صنعتی و مزایای استفاده از دستگاه‌های واترجت یا کارواش توضیحاتی ارائه شود.

بررسی دستگاه واترجت صنعتی و کاربرد آن در صنایع و محیط‌های صنعتی مختلف

واترجت صنعتی با پاشیدن آب تحت فشار می‌تواند تمام آلودگی‌ها را از روی سطوح تجهیزات و ماشین آلات پاک کرده و نظافتی بی‌نظیر و باکیفیت را به وجود آورد.

قدرت و توان بالای دستگاه کارواش صنعتی بسیار شگفت انگیز و غیر قابل انکار است به طوری که امروزه استفاده از این محصول در شست‌وشوی تجهیزات صنعتی بسیار رواج یافته و عضو جدایی ناپذیر در صنایع است. البته انواع بسیار مختلفی از دستگاه‌های واترجت صنعتی وجود دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند با توجه به نوع نیاز خود، آن را خریداری کنند که با توجه به میزان آلودگی و ساعات استفاده این مورد متفاوت است.

همچنین واترجت صنعتی در مقایسه با شیوه‌های سنتی نظافت از لحاظ زمان و هزینه بسیار مقرون به صرفه بوده و به انرژی و هزینه‌های کمتری نیازمند است و این امر باعث شده استفاده از این محصول بیشتر مورد توجه افراد، مصرف کنندگان و صاحبان صنایع واقع شود.

مزایای استفاده از دستگاه‌ واترجت

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای استفاده از دستگاه واترجت صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بالا بودن قدرت فشار آب در این دستگاه

- حذف آلودگی‌های چربی

- رنگ بری

- زنگ زدایی

- کاهش در هزینه‌های عملیاتی

- حذف رنگ‌های پوسیده در تجهیزات

- از بین بردن هر گونه رسوب گذاری

- جرم زدایی

-نظافت انواع سطوح و پاک کردن آن‌ها از آلودگی‌های مختلف

همچنین در استفاده از واترجت صنعتی می‌توان میزان و قدرت فشار آب را با توجه به نوع سطحی که قرار است نظافت وشستشو شود، تنظیم کرد. واترجت‌های طراحی شده دارای گارانتی‌های بلند مدت و خدمات پس از فروش فوق العاده‌ای هستند که در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی می‌توان به نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه کرد و به رفع مشکل به وجود آمده پرداخت.

دستگاه‌های کارواش برند KARCHER آلمان، حرفه‌ای ترین و پرکاربردترین دستگاه‌ها و تجهیزات در صنعت نظافت و شستشو هستند. شرکت کارن تجارت به عنوان نماینده رسمی محصولات کارچر آلمان در ایران، فروش انواع دستگاه‌های نظافتی از این برند معتبر جهانی را در کشور ایران بر عهده دارد. تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارن تجارت بهین

کارن تجارت به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش KARCHER آلمان در ایران، انواع دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی از قبیل: اسکرابر، زمین شوی، جاروبرقی صنعتی آب و خاک، کارواش یا واترجت صنعتی، دستگاه آیس بلاست و بسیاری محصولات صنعتی دیگر را ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار